Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@18:04:06 GMT

جلوگیری از خودکشی با اقدام به هنگام آتش‌نشانی بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۴۳۹

جلوگیری از خودکشی با اقدام به هنگام آتش‌نشانی بروجرد

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد از جلوگیری از یک فقره خودکشی با اقدام به هنگام سازمان آتش‌نشانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، نادر موسیوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته مردی که قصد داشت پس از به آتش کشیدن منزل مسکونی با پرتاب خود از طبقه سوم خودکشی کند، با مشاوره و صحبت‌های مدیرعامل سازمان از تصمیم خود منصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این فرد پس از آنکه به لحاظ روانی در حالت کنترل شده قرار گرفت، به مراجع انتظامی تحویل داده شد.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد به شهروندان توصیه کرد در مواقع بروز چنین حوادثی از ازدحام در محل پرهیز کنند تا مأموران امداد و نجات در انجام وظیفه و کمک به این افراد با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودکشی منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مجید چگنی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمنی و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، خطاب به مدیران شرکت‌های پالایشی گاز بیان کرد: حضور شما در صنعت گاز و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، مصداق جهاد مستمر است.

وی افزود: شرکت ملی گاز، زیرساختِ زیرساخت‌های کشور است. ما سازمانی همانند شرکت ملی گاز نداریم که همه فکر، ذهن، ایده، تفکر و فعالیت‌های آن تنها برای کشور باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: پارسال، سال مهمی بود. با اینکه دشمن عملیات تروریستی انجام داد و بخشی از خط لوله گاز را از کار انداخت، اما مدیریت صنعت گاز به‌گونه‌ای بود که برخی مردم این موضوع را حتی احساس هم نکردند. همکاران ما نیز در قسمت‌های مختلف، شبانه‌روز تلاش کردند خطوط گاز در کمترین زمان عملیاتی شود.

چگنی اظهار کرد: پارسال هرچند با زمستانی طولانی روبه‌رو بودیم، اما تولید مستمر گاز انجام و انرژی کشور تأمین شد و این دوره را نیز پشت‌سر گذاشتیم.

وی با اشاره به موضوع تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گازی گفت: برنامه مهم تعمیرات پالایشگاه‌های گازی آغاز شده است و البته باید ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی نیز به‌طور کامل رعایت شود، زیرا رعایت‌نکردن مسائل ایمنی می‌تواند آسیب‌رسان باشد و خانواده‌ها را نیز از این بابت داغدار کند که همین مسئله پیامدهای منفی مادی و معنوی به‌دنبال دارد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه باید قبول کنیم بسیاری از شرکت‌های نفتی در موضوع اچ‌اس‌ئی پیشرو هستند، یادآور شد: باید از این شرکت‌ها الگوبرداری کنیم، ازاین‌رو اگر پیشنهادی درباره بازدید از شرکت‌های بزرگ نفتی به‌منظور ارتقای ایمنی تأسیسات به بنده شود موافقت خواهم کرد، زیرا معتقدم باید از تجربیات چنین شرکت‌هایی استفاده کنیم.

کد خبر 6099481 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان