Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:53:05 GMT

چالش های علی بیرو برای هت تریک در حذفی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۵۲۴

چالش های علی بیرو برای هت تریک در حذفی

علیرضا بیرانوند امیدوار است در سومین بازی متوالی در جام حذفی کلین شیت کند و تیمش را به قهرمانی برساند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته در بازی پرسپولیس و صنعت نفت، وقتی که تلاش 10 بازیکن سرخپوش تیم برانکو نتیجه نداد، امید هواداران این تیم برای حذف تیم طلایی پوش آبادان به علیرضا بیرانوند بود. آن ها امید داشتند تا گلر شماره یک تیمشان در مقابل پنالتی های تیم حریف بدرخشد و مانع از یک شگفتی بزرگ شود اما این اتفاق رخ نداد تا پرسپولیس خیلی زود از جام حذفی کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعلام پنالتی در نیمه دوم بازی ایران و پرتغال، باتوجه به ناکامی بیرانوند در مهار پنالتی بازی های باشگاهی باعث شد تا فوتبال دوستان امید چندانی به مهار ضربه رونالدو نداشته باشند اما بیرانوند با شیرجه ای فوق العاده ضربه CR7 را گرفت و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ماندگار کرد. این پنالتی در دوران فوتبال بیرانوند به نقطه عطفی تبدیل شد و باعث شد تا او شروع بسیار خوبی در لیگ داشته باشد. در جام ملت های آسیا نیز علی بیرو پنالتی بازیکن تیم عمان را مهار کرد و اجازه شگفتی سازی را به آن ها نداد.

 

اما این پایان کار نبود. در اولین بازی جام حذفی اش، پس از ثبت کلین شیت در 120 دقیقه بازی با پدیده، بیرانوند موفق شد در ضربات پنالتی تیمش را به موفقیت برساند. او همچنین در بازی با سپاهان نیز نمایش فوق العاده ای داشت و اگرچه پنالتی کیانی را نگرفت، اما به هر حال یک کلین شیت با ارزش را رقم زد.

 

او حالا می خواهد در سومین بازی پیاپی در جام حذفی کلین شیت کند  وشاید دوست داشته باشد یک پنالتی را هم از تیم داماش بگیرد. باتوجه به مهار پنالتی رونالدو و همچنین ناکامی ستاره هایی چون کیانی در گلزنی از روی نقطه پنالتی به بیرانوند، اکنون دروازه بان پرسپولیس با انگیزه و روحیه بالا مقابل حریف قرار می گیرد و امیدوار است طلسم ناکامی هایش در جام حذفی شکسته شود و قهرمانی را کسب کند.

 

برخلاف دوران نفت تهران که بیرانوند و همبازیانش در کسب جام ناموفق بودند و یک بار هم در حذفی به نایب قهرمانی رسیدند، او در پرسپولیس به شکل متوالی قهرمان لیگ و سوپرجام شده و باید دید این بار می تواند جام حذفی را تصاحب کند یا خیر؟ هرچند که بیرانوند و خط دفاع پرسپولیس به خوبی می دانند که داماشی ها به این بازی به چشم یک فرصت ویژه می نگرند و می خواهند در این دیدار، خود را به فوتبال ایران نشان دهند.

علیرضا بیرانوند تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علیرضا بیرانوند تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس

حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی را در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

tags # علیرضا بیرانوند ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا