Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، درآستانه فرا رسیدن سی امین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح  در پیامی دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز انقلاب و ایران اسلامی را محصول زنده بودن مکتب و حقیقت "خمینی کبیر" (ره)  و جاری بودن ولایت و رهبری آن شخصیت بی نظیر تاریخی در وجود شریف خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توصیف و تاکید کرد: ملت ایران از توان دفاعی کشور به عنوان موضوع اساسی انقلاب، ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت انقلابی و شریف ایران و آحاد آزادگان و حق طلبان جهان در شرایطی سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی و جانسوز معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را فراروی خود دارند که انوار تابناک نهضت اسلامی فراتر از میهن عزیزمان، جامعه بشری را تحت تاثیر قرار داده است و با تاثیرات معجزگون و شگفتی‌ساز خود، سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم را به شدت بیمناک ساخته است.

در چهل سالگی و طلیعه پنجمین دهه انقلاب و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از حیات خود، باید یادآور شد گسترش عمق راهبردی و اقتدار منطقه‌ای ایران شرایط نوین و تردید ناپذیری را سبب شده است که امروز هیچ مسئله‌ای در غرب آسیا بدون مشارکت ایران حل شدنی نیست و شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی، رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را به رغم حمایت‌های همه‌جانبه غربی و  بعضأ عربی بیش از هر زمان دیگر در کابوس و هراس امنیتی گرفتار ساخته است.

اگر روزی دشمنان قسم خورده اسلام عزیز و در راس آن نظام فرعونی ایالات متحده امریکا برای فائق آمدن بر ملت ایران، دلخوش عده‌ای خودفروخته و بیگانه پرست و یا چندین هواپیما و بالگرد بودند، اکنون برای مصاف سیاسی-امنیتی با جمهوری اسلامی ایران محتاج یک ائتلاف بزرگ از ده‌ ها دولت معاند و یا مرعوب هستند که آن هم بر فرض تحقق، فرجامی جز شکست، خفت و خواری برای خود تصور نمی کنند.

آری این حقایق بزرگ و افتخارآمیز برای ایران و ایرانی، محصول زنده بودن مکتب و حقیقت "خمینی کبیر" (ره) و یاد، نام و آرمان آن امام حکیم و ژرف اندیش و جاری بودن ولایت و رهبری آن شخصیت بی نظیر تاریخی در وجود شریف خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است. رهبری عظیم الشأن با ویژگی‌های ممتاز و اقتدار نافذ در اندیشه و عمل که مورد تکریم و احترام پیروان و علاقه‌مندان و حتی بزرگترین دشمنان ایشان است.

اینک انقلاب اسلامی با بهره مندی از تجارب ارزنده چهل سال مصاف راهبردی با دشمن زبون و دغل باز، با فجر "بیانیه گام دوم" در سپهر نهضت و ایران اسلامی، وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است. گامی که باید در چارچوب "نظریه نظام انقلابی" رهبری معظم، با تلاش و مجاهدت جوانان انقلابی و حزب اللهی به سوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) برداشته شود.

در این عرصه سترگ و مسیر خطیر، نیروهای مسلح کشور به ویژه نسل های جوان آن، با درک جایگاه و نقش خود در"نظام سازی انقلابی" به عنوان نظریه  اصلی گام دوم انقلاب و با افتخار به دستاوردهای عظیم خود در حوزه دفاعی و محور مقاومت ضد سلطه و تروریسم، به دشمن سرکش و بی خرد اعلام می‌کنند:

 ملت ایران از توان دفاعی کشور به عنوان موضوع اساسی انقلاب، ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد و با تأسی به آموزه‌های مکتب خمینی و خامنه ای عزیز در معادله ای معکوس هر گونه تهدید دشمن را به فرصتی طلایی برای توسعه دستاوردهای ناموسی انقلاب –به ویژه اقتدار دفاعی و موشکی- تبدیل و دست و پای هرمتعرض و تجاوزگری را قطع خواهند کرد.

بی شک آنچه نیروهای مسلح طی سال های اخیر در صراط پایدارسازی امنیت ملی و قدرت افزایی دفاعی و بازدارنده در طوفان جنگ و ناامنی های منطقه ای و شعله ور شدن آتش فتنه تروریسم تکفیری و تحریم های بی شمار ظالمانه امریکایی پیموده‌اند و جبهه معاندین و ضد انقلاب را مرعوب و منفعل خود ساخته‌ اند، بدون گوهر ارزشمند "ولایت فقیه" به عنوان میراث ماندگار امام (ره) و رهبری تیزهوشانه، مدبرانه و مومنانه رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر نمی‌شد؛ و خدای کریم را در این باب خاضعانه شاکریم.

در سالگرد ارتحال امام (ره) به روح مطهر، ملکوتی و تابناک آن عزیز درود می‌فرستیم و با تجلیل از حماسه حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آحاد مردم مسلمان و شریف در ضیافت الله اکبر رمضان و درک عید سعید فطر؛ به امام و امت اسلامی اطمینان می‌دهیم نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش دلاور، سپاه سلحشور، نیروی انتظامی مجاهد و نیز بسیجیان دریا دل با هوشمندی و هوشیاری و توسعه اشراف اطلاعاتی بر اردوگاه دشمنان با محور قرار دادن "بیانیه گام دوم انقلاب"، تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود را پشتوانه صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی، پیش روندگی انقلاب و نظام اسلامی و بی اثر ساختن تهدیدات نظام سلطه و استکبار و ارتجاع منطقه قرار داده و به فضل الهی در این میدان مقدس و تاریخ‌ساز لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال امنیت ملی ایران نیروهای مسلح ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی رضایار ظهر سه شنبه در ویژه برنامه اردیبهشت مقاومت و سالروز تأسیس سپاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مراسم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه، شهادت سردار حجازی و سردار زاهدی و همرزمانش و آیت الله سلیمانی، نقطه مشترک تمامی اینها را تقدیر الهی دانست و گفت: کشور و مردم ایران اعتقادشان بر این است که یک رسالت جهانی دارند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با اذعان بر اینکه این رسالت جهانی با انقلاب اسلامی ساختارمند شده است، افزود: در سال ۶۰، یک روز پیش از تصویب اساسنامه سپاه در مجلس، ما جمعی از فرماندهان به نزد رئیس مجلس، رئیس شورای نگهبان و رئیس قائم مقام رهبری آن زمان رفتیم و درخواستمان بر این بود که بعد از نام سپاه کلمه ایران نیاید بلکه انقلاب اسلامی آورده شود؛ چراکه نگرش ما بر یک تکلیف آخرالزمانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کشورهای شیعه در ۵۶ کشور اسلامی در اقلیت است، خاطرنشان کرد: اما اکنون مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی را در بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده و هدف امام راحل از انقلاب نه فقط مباحث عمرانی و رفاهی بلکه بیشتر مبنی بر این بوده که در یک نگاه راهبردی، انقلاب اسلامی یک مشیت راهبردی است که مشخص می‌کند مردم ایران در آخرالزمان در کدام سمت باشند.

این مسئول با اشاره به تألیف کتاب‌های متعدد دانشمندان غربی در حوزه آخرالزمان، چکیده آنها را در رابطه با پایان تاریخ در دنیا و درگیری دو اعتقاد، مکتب و فرهنگ برشمرد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با تأکید اینکه خاستگاه بخش اسلامی کشور ایران است، گفت: دشمن از روز اول با پیروزی انقلاب اسلامی این امر را دریافت و عطف این دیدگاه تحمیل جنگ و تحریم و ترور به کشور ما در طی این چهل و اندی سال است.

پرورش جوانان خداجوی بسیجی فتح الفتوح حضرت امام راحل بوده است

سردار رضایار با اذعان بر اینکه امام راحل با این تفکر، بسیج را شکل داده است، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه فتح الفتوح امام راحل پرورش جوانان خداجوی بسیجی بوده است، افزود: پرورش انسان‌ها برای آخر الزمان و تحول عمیق معنوی در نسلی که امام پرورش داده است، جبهه‌ای را در داخل کشور شکل داد که به تهدیدها و توطئه‌ها پاسخ داد و توسعه را به ارمغان آورد و در بحث عمق بخشی خارجی نیز، امروز کف خیابان کل دنیا هم‌راستای ما شده است.

وی با بیان اینکه در نبرد پایان تاریخ، یک طرف جبهه مسلمانان است که هسته مرکزی آن شیعیان ایران هستند، تصریح کرد: چشم امید محرومان و مستضعفان جهان به این نقطه و چشم امید از امام راحل به مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور به تغییر ساختار سپاه پس از جنگ توسط حضرت آقا و تشکیل نیروی قدس اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۵۸ شکل دادیم و در طی این چهل و اندی سال نگاه ما به اسلام یک نگاه تمدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با این نگاه تمدنی به اسلام، جایگاه ما در دنیا به این عظمت رسیده است، گفت: در طوفان الاقصی ظرف چهار ساعت کاری کرده‌ایم که کل کشورهای عربی در ۷۰ سال چنین نکردند؛ سنگ در دست جوانان فلسطینی به پهباد رسیده است، در ۱۶ رشته استراتژیک دنیا جزو باشگاه‌های دهگانه و پانزده‌گانه هستیم و با وجود مشکل معیشتی اما در میان بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه هفدهم قرار داریم.

سردار رضایار در رابطه با تکلیف اخرالزمانی و با بیان اینکه قله ما حضرت امام و اکنون مقام معظم رهبری است، بر اولویت تربیت انسانی تأکید و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بسیج، امت‌سازی برای امام است و ما پیشکسوتان باید به دنبال خواص امت باشیم و وظیفه دولت‌سازی نیز بر عهده بسیج اقتشار است.

کد خبر 6086444

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی