Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@03:47:26 GMT

جودوكاران قم در اردوي مسابقات برون‌مرزي

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۵۷۳۸

دو چهره مستعد و آينده‌دار به نمايندگي از هيات جودو، جوجيتسو، كوراش و دفاع شخصي استان قم از سوي كادر فني به اردوي آماده‌سازي تيم ملي نوجوانان ايران دعوت شدند.به گزارش بلاغ،کادر فنی تیم ملی جودو نوجوانان ایران که این تیم را برای حضور موفق و پرقدرت در پیکارهای برون‌مرزی سال 2019 آماده می‌کند، برای گزینش بهترین‌ها در اوزان مختلف از 31 جودوکار استان‌های سراسر ایران برای حضور در اردوی جدید این تیم دعوت به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله جدید اردوی تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان با حضور این تعداد جودوکار از دهم خرداد ماه به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و نفرات حاضر در اردو تمرینات خود را زیر نظر ایوب رستمی سرمربی این تیم برگزار می‌کنند، اردویی که در آن دو نماینده هیات جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم نیز حاضر هستند.

جودو قم که در دو دهه اخیر همواره در بخش کاتا بیشتر از مبارزه مطرح و عنوان‌دار بوده، با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه با هدف شناسایی استعدادها و نخبه‌های این رشته، گام بلندی برای تحول در بخش مبارزه ایجاد کرده و نتیجه آن دعوت دو جودوکار نوجوان به اردوی تیم ملی است.

ابوالفضل نوری و محمدجواد محبی دو جودوکار مستعد و خوش‌آتیه استان قم هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند،‌ اردویی که 29 جودوکار دیگر دعوت شده به آن از استان‌های البرز، بوشهر تهران، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گیلان، کرمان، مازندران و لرستان هستند.

نکته جالب توجه این است که خراسان‌شمالی با هفت ملی‌پوش دارای بیشترین نماینده در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان است و خراسان‌رضوی پنج ملی‌پوش دارد، ضمن اینکه تهران با سه نماینده در رده سوم است تا تیم ملی با ترکیبی متشکل از بهترین‌های جودو ایران راهی رقابت‌های برون‌مرزی سال 2019 شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور

۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور در پی انجام اقدامات لازم از سوی جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عصر روز گذشته _پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ نیروهای طالبان، ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

بنابر اعلام مرزبانی کشور، بعدازظهر پنجشنبه، ششم اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

کد خبر 748024

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس