Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد بیان کرد: ۴۰۰ سبد کالا با مشارکت مراکز صنعتی فعال در لامرد و دیگر خیران شهرستان اهدا شد که بسته‌های غذایی را واحد مشارکت‌های بهزیستی در میان خانواده‌های نیازمند زیر پوشش توزیع کرد.

وی تصریح کرد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، شکر، گندم و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زاده مشارکت خیران لامردی را در قالب‌های گوناگون برای حمایت از ۳ هزار و ۳۰۰ معلول و افزون بر ۴۰۰ زن سرپرست خانوار و یا افراد از کار افتاده در طول سال را نمونه‌ای از اهتمام خیران این شهرستان برای ایفای وظایف شرعی و مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای توزیع بسته‌های غذایی میان مددجویان بهزیستی این شهرستان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ت

توزیع سبد کالا در میان مددجویان بهزیستی لامرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه مناسب بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری