Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت در کشور افزایش اشتغال و رونق تولید است هرچه تولید بیشتر باشد عرضه نیز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس که چرا قیمت گذاری توسط وزارت صمت انجام نمی‌شود گفت: بهتر است که بر مسائل مهم تمرکز کنیم در کل فرقی ندارد چه کسی قیمت گذاری می‌کند.

رحمانی در ادامه در خصوص تامین شکر خام کارخانه قند ورامین گفت: در خصوص تامین مواد اولیه یا شکر خام مشکلی وجود ندارد، در اوایل سال وزارت جهاد با مشکلاتی مواجه بود که به طور کامل رفع شده است.

وی افزود: واردات شکر خام بیش از نیاز سالانه بوده است، امسال برداشت ها در بعضی از استان‌ها مانند خوزستان نیز بسیار خوب بوده است و کارخانجات در حال تولید هستند.

 وزیر صنعت معدن و تجارت در پایان در خصوص بیمه قالیبافان که باعث شده تعدادی بیکار شوند افزود: خوشبختانه در قانون بودجه این مساله مطرح و پیگیری شده ردیف بودجه قالیبافان به نحو محسوس و قابل توجهی نزدیک به حدود ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.

رحمانی در پایان گفت: با اجرایی شدن بودجه سال 98 سامانه بیمه قالیبافان بازگشایی خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • قول وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی