Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@21:21:36 GMT

آغاز کمک های 750 حامی به فرزندان ایتام و محسنین

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۶۰۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی به همراه رئیس مجمع امور صنفی شهرستان البرز در بازدید از پنج خانواده که در قالب طرح مفتاح الجنه انجام شد، بیان کرد: ماه مبارک رمضان در ابعاد مختلف دارای برکت و میمنت است و خدا را شاکریم که در این ماه مبارک شاهد حضور و مشارکت روزافزون مردم عزیز استان قزوین برای خدمت به ایتام و نیازمندان هستیم و مردم نوعدوست استان علیرغم مشکلاتی که به لحاظ اقتصادی دارند اما هموطنان نیازمند خود را هم فراموش نکرده و دغدغه خدمت به آنان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همین دغدغه خدمت به ایتام موجب شده تا از ابتدا تا بیستم ماه مبارک رمضان 750 نفر از حامیان طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین که کمک های خود را قطع و یا کاهش داده بودند، ادامه همکاری و مشارکت خود را از سر گرفتند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: اغلب این حامیان اعلام می کنند که نتیجه کمک هایشان را در زندگی خود مشاهده کرده اند و امیدوارند که آنچه به واسطه این گام های خیر در زندگی برایشان روزی شده تنها بخش کوچکی باشد و نتیجه اصلی سرمایه آخرت باشد.
فرهادی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار استان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و انتخاب یتیم، شناسه آن یتیم را برای واریز کمک های خود دریافت کنند همچنین برای مشارکت در سایر طرح های این نهاد نیز می توانند از طریق کد *028*8877* اقدام کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان