Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جامعه هدف فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵%و بالاتر برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از تاریخ ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

دانشگاه‌های مبدأ موظف هستند درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط، از ۲۰ تیر تا ۳۱ تیرماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان واجد شرایط آیین‌نامه نقل و انتقال، باید در زمان اعلام شده از طریق مراجعه به سامانه سجاد portal.saorg.ir، درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند، همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی‌شان خاتمه یافته، باید مجدد در سامانه ثبت‌نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمایند.

انتهای پیام/

ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند.

اسدالله عباسی امروز، ۱۲ اردیبهشت ماه در ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان، با بیان اینکه امسال پیوست فرهنگی در طرح های سالم سازی دریا در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی طرح ها و برنامه های ویژه سواحل را تدوین کنند.

وی با اشاره به تقارن تعطیلات تابستان با ماه محرم، افزود: فضای فرهنگی باید بر سواحل قالب باشد و مردم و گردشگران از برنامه های مناسبتی بهره ببرند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره مندی از سواحل در قالب شناگاه ها و طرح های سالم سازی، عنوان کرد: فرمانداران حتما طرح های سالم سازی منطقه خود را ساماندهی و آسیب شناسی کنند.

عباسی استان گیلان را دارای حدود ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دانست و خاطرنشان کرد: همه نقاط نوار ساحلی مناسب برای حضور مردم نیست و باید طرح های سالم سازی را فعال کنیم.

وی خواستار افتتاح طرح های سالم سازی دریا از اول خردادماه شد و اضافه کرد: فرمانداران برای کاهش غریق تلاش کنند و از هم اکنون تجهیزات و لجستیک را مد نظر داشته باشند.

استاندار گیلان در ادامه به کاهش چشمگیر آمار غریق در سواحل استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: همایش آغاز طرح سالم سازی دریا را برگزار و بر اهمیت صفر شدن غریق تاکید کنید.

وی با بیان اینکه طرح های سالم سازی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی بپردازند و برای مردم نشاط ایجاد کنند، افزود: از سرمایه گذاری گردشگری در سواحل استقبال می کنیم.

عباسی همچنین خواستار نصب پرچم های قرمز متحدالشکل در مناطق شناممنوع شد و خاطرنشان کرد: آموزش منجیان غریق حتما در دریا باشد تا بتوانند با شرایط دریا به افراد کمک کنند؛ نه استخر.

وی با بیان اینکه افراد فقط باید در طرح های سالم سازی شنا کنند، گفت: مسئولیت غریق با فرمانداران است و باید از شنا کردن افراد در خارج از محدوده‌های طرح جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران