Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:08:36 GMT

پرتاب بطری دله آلی در شب شکست تاتنهام(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۶۲۶۱

پرتاب بطری دله آلی در شب شکست تاتنهام(عکس)

دله آلی ستاره تاتنهام دیشب در فینال لیگ قهرمانان زمانی که تعویض شد نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند و با پرتاب کردن بطری آب به این تصمیم سرمربی‌اش پوچتینو واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر مادرید و در استادیوم واندا متروپولیتانوی این شهر به مصاف لیورپول رفت و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خورد و قهرمانی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام در دقیقه 82 بازی از سوی پوچتینو تعویض شد و جای خود را به فرناندو یورنته داد ولی آلی که از این تعویض عصبانی بود در کنار نیمکت، ناراحتی‌اش را با پرتاب کردن بطری آب نشان داد.

 

 

دله آلی زمانی تعویض شد که تاتنهام 1-0 از حریف عقب بود و می‌کوشید گل تساوی را به ثمر برساند. ولی پوچتینو سرمربی تاتنهام تصمیم گرفت در دقیقه 82 آلی را بیرون بکشد و فرناندو یورنته را به جای او به میدان بفرستد.

 

دله آلی زمانی که از زمین بیرون آمد نتوانست احساسش را کنترل کند و عصبانیت خود از تصمیم پوچتینو را با پرتاب کردن یک بطری آب نشان داد.

 

 

بعد از خروج آلی از زمین اوضاع برای تاتنهام بدتر شد و چند دقیقه بعد دیووک اوریگی گل دوم لیورپول را به ثمر رساند تا کار برای سفیدپوشان تاتنهام تمام شود. آلی که از سال 2015 به تاتنهام ملحق شده امیدوار بود بتواند اولین جام خود با این تیم را بدست آورد که رویاهایش به این ترتیب نقش بر آب شد.

 

 

 

دله آلی تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها دله آلی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟

چلسیِ پوچتینو فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و ایده‌های تاکتیکی سرمربی آرژانتینی در آخرین هفته‌های فصل نمایان می‌شوند. 

طرفداری | مارک کوکوریا در زمان حضور در برایتون یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر به شمار می‌رود. با این حال در استمفوردبریج وضعیت بسیار دشواری برای بازیکن اسپانیایی به وجود آمد. کیران گیل از دیلی میل به سراغ بررسی فرآیند «زنده شدن فوتبال کوکوریا» تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو رفته است. 

مارک کوکوریا، مدافع چپ چلسی که حالا به خط میانی منتقل شده است، نشان می‌دهد چرا پپ گواردیولا می‌خواست او را برای منچسترسیتی به خدمت بگیرد. چلسی جلوتر از منچسترسیتی، با پرداخت 7+55 میلیون پوند، مدافع اسپانیایی را به خدمت گرفت. کوکوریا در ابتدای فصل و پس از بازی مقابل ویمبلدون در لیگ کاپ، در حالی که شایعات انتقال به منچستریونایتد جدی شده بود، با سوت‌های اعتراضی هواداران چلسی در استمفوردبریج مواجه شد. اما حالا، با تغییرات تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو برای رسیدن به سهمیه اروپا، او به بازیکنی کلیدی تبدیل شده است. زمانی که چلسی صاحب توپ است، کوکوریا در کنار مویسس کایسدو به خط میانی منتقل می‌شود، حرکتی که به کانر گلگر اجازه می‌دهد تا به سمت جلو و به پست شماره 10 که به آن عادت کرده است، هجوم ببرد. حضور گلگر به کول پالمر اجازه می‌دهد تا آزادانه حرکت کند، جایی که معمولا در سمت راست بهترین عملکرد را داشته است.

هیت مپ مارک کوکوریا در بازی به عنوان مدافع چپ

این یک تغییر تاکتیکی جدید از پوچتینو است، در حالی که کوکوریا پیش از این در بازی‌های لیگ برتر بیشتر به عنوان یک بازیکن کناریِ معمولی به میدان می‌رفت. منابع داخلی می‌گویند این تغییری است که سرمربی آبی‌ها برای مدت‌ها به آن فکر می‌کرد و حتی آن را در جلسات تمرینی 11 به 11 در کوبهام تمرین می‌کرد، اما در بازی مقابل استون ویلا پوچتینو تصمیم گرفت به طور جدی آن را آزمایش کند. با درخشش کوکوریا، چلسی شکست 2-0 را به تساوی 2-2 تبدیل کرد. 

تغییر بازی مارک کوکوریا با تغییرات تاکتیکی پوچتینو

ما پیش از این هم شاهد بوده‌ایم که سرمربیان چلسی در اواسط فصل تغییرات تاکتیکی ایجاد کنند، به خصوص آنتونیو کونته و سیستم 3-4-3 او پس از بازی مقابل آرسنال که منجر به قهرمانی چلسی شد. چه او را دوست داشته باشید یا نه، پوچتینو باید برای این تغییر تاکتیکی که به باشگاه فرصت یک پایان قدرتمندانه در فصل را داده است، مورد ستایش قرار گیرد. چلسی پس از تساوی مقابل استون ویلا، مقابل تاتنهام و وست‌هم به برتری رسیده است. آن‌ها در ادامه به مصاف ناتینگهام فارست می‌روند تا امیدهای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارند.

 

جدول لیگ برتر در فصل 2024 که پیشرفت چلسی را نشان می‌دهد

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • نحوه ساخت آب‌نما با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • فرآیند ساخت یک دانخوری خلاقانه برای مرغ‌ها با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام