Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@15:35:27 GMT

فرودگاه‌ها14خرداد5ساعت تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۶۵۱۲

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فعالیت فرودگاه های استان تهران در روز برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ متوقف خواهد بود. ناطقان: به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران به مدت ۵ ساعت تعطیل می‌شوند و به دلیل هم‌زمانی این روز با ماه مبارک رمضان، مراسم بعدازظهر برگزار می‌شود و تمام پروازهای این فرودگاه‌ها به وقت ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی (UTC) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص صادر و به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است و شرکت‌ها موظف به برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران خود در چنین مواقعی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران لازم است قبل از عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۵۱۹ - ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین پروازهای عبوری از فاصله ۳۰ مایلی تا ارتفاع بی نهایت از فضای تهران ممنوع است و فرودگاه پیام برای استفاده پروازهای اضطراری استفاده خواهد شد. منبع: مهر برچسب ها: فرودگاه ها ، 14خرداد ، تعطیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرودگاه ها 14خرداد تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول