Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در واکنش به حمایت برهم صالح رئیس جمهور عراق از ایران در نشست سران اتحادیه عرب، مطلبی را در توئیتر خود منتشر کرد و اقدام او را مورد تحسین قرار داد.

گفتنی است؛ در نشست «همکاری کشورهای اسلامی» و « اتحادیه عرب» که پایان هفته گذشته در مکه برگزار شد، برهم صالح رئیس جمهور کُرد عراق با بیانیه پایانی این نشست که در آن اتهاماتی علیه ایران مطرح شده بود، مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نشست گفت: ایران یک کشور همسایه است و باید امنیت آن را حفظ کرد و محترم شمرد. ایران تمام تلاش خود را برای بازکردن باب گفت‌وگوهای سازنده و رد خشونت به کار خواهد بست.

حسینی در صفحه توئیتر خود نوشت:

مرحبا به برهم صالح رئیس جمهور کرد عراق که در اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و جهان عرب از ایران حمایت و به آمدن نام ایران در بیانیه پایانی و به مواضع سعودی اعتراض کرد؛ وی بعد از اجلاس اعمال عمره را به جا آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا وارد بانجول پایتخت این کشور شد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

دکتر امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشور‌های اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو