Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر کومان، هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است، اگر آنها بدشانسی نمی‌آوردند، می‌توانستند با شکست دادن پرسپولیس راهی فینال شوند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ولادیمیر کومان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: هر دو تیم یک بازی سخت را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم، ولی در فوتبال ممکن است برخی اتفاقات برخلاف پیش‌بینی شما پیش برود. پرسپولیس هم تیم خوبی بود که در این بازی نسبت به سپاهان موقعیت‌های بیشتری برای گل زدن داشت، ولی ما اگر بدشانسی نمی‌آوردیم، این فرصت را داشتیم که به فینال برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از بدشانسی چیست، عنوان کرد: ما در دقیقه 115 یک پنالتی حساس را از دست دادیم، این در حالی است که پنالتی‌زن‌های ما اخراج شده بودند. من نمی‌خواهم در مورد تصمیم داور قضاوتی داشته باشم، ولی 9 نفره شدن باعث شد تا فشار زیادی روی تیم ما ایجاد شود. اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد همه چیز فرق می‌کرد. ما دوست داشتیم امسال حداقل یک جام به هواداران سپاهان هدیه بدهیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه چرا 20 دقیقه بعد از ورود به زمین دوباره تعویض شد، عنوان کرد: من چند هفته بازی نکردم و در این مدت درگیر درمان مصدومیتم بودم. وقتی به زمین آمدم چند دقیقه بعد احساس درد کردم به همین دلیل دیگر نمی‌توانستم ادامه دهم و در نهایت تعویض شدم.

کومان در رابطه با اینکه آیا فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند، تصریح کرد: بازی‌ها تازه تمام شده است و من می‌خواهم مدتی استراحت کنم. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

قلعه‌نویی: به موقع می‌گویم چه کسانی نتایج را مهندسی کرده‌اند/ از شکایت باشگاه پرسپولیس استقبال می‌کنیمجلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان و قلعه‌نویی دوشنبه برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!

به گزارش “ورزش سه”، یکی از نتایج جالب هفته بیست و پنجم، پیروزی ۲ بر صفر نساجی مقابل ذوب‌آهن بود. محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن، بعد از این شکست تلخ در نشست خبری حضور پیدا کرد و در ابتدای این نشست، حمایت هواداران نساجی را عامل پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن دانست.

او گفت: روند بازی کاملا تحت تاثیر گل اول نساجی قرار گرفته بود. هنوز اصلا بازی شکل نگرفته بود و با توجه به بازیکنان تاکید کرده بودیم، نقطه قوت تیم نساجی در ضربان ایستگاهی است، درحالی که در نیمه اول اصلا به نساجی موقعیتی نداده بودیم، دو گل خوردیم! در نیمه دوم مجبور بودیم بازتر بازی کنیم و بی‌محابا و انتحاری حمله کنیم. طبیعی بود وقتی حمله می‌کنید، به تیم حریف ضدحمله خواهید داد اما با این وجود در نیمه دوم چندین موقعیت گلزنی داشتیم. این در شرایطی بود که نساجی بلوک دفاعی هم داشت و دروازه‌بان آن‌ها هم چند توپ خوب را گرفت. آن‌ها هم البته دو، سه موقعیت خوب داشتند که منجر به گل نشد.

این بازی از آن مسابقاتی بود که توقعم از بازیکنانم خیلی بیشتر بود و فکر میکنم چندین عامل باعث این نتیجه شد. برای من به وضوح مشخص بود که از نظر انگیزشی تیم نساجی برتری داشت و با حضور هوادارانشان، اصلا میزبان بازی هم انگار آن‌ها بودند. از گرم کردن تا پایان مسابقه سر پا ایستادند و تیم‌شان را تشویق کردند و در فولادشهر ورزشگاه کاملا در اختیار هواداران نساجی بود. فکر میکنم یکی از مهم‌ترین دلایل شکست ما این موضوع بود.

دیگر خبرها

  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم