Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حمید ملانوری»، دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری ماهانه کمیسیون ماده 10 احزاب در وزارت کشور با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روزجهانى قدس، گفت: سومین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ در سال جدید امروز برگزار شد و در این جلسه، اصلاح اساسنامه و مرامنامه ۴ حزب مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد، اساسنامه مجمع زنان اصلاح ‌طلب استان تهران پس از اصلاحات و تاسیس دفاتر استانی در جلسه بعدی مطرح شود.

وی ادامه داد: همچنین اساسنامه و مرامنامه کانون فارغ‌التحصیلان آذربایجان غربی که خواستار تغییرنام به حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی و تغییر فعالیت خود از استانی به ملی بودند، تصویب شد. تصویب اساسنامه و مرامنامه انجمن اسلامی معلمان ایران و حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با توجه به اشکالات به جلسه بعد موکول شد

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب بیان کرد: با درخواست کلی تاسیس حزب جمعیت اصلاح اسلامی استان تهران موافقت و قرار شد، این حزب درباره اصلاح نام و اساسنامه و طی کردن مراحل تاسیس برای راه‌اندازی دفاتر استانی و تشکیل مجمع عمومی قدم بردارد.

ملانورى اظهار کرد: در این جلسه گزارش مجمع عمومی ۳ حزب مورد بررسی قرار گرفت. گزارش مجمع عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جمعیت انسجام اسلامی استان تهران و مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

وی با بیان اینکه تاسیس جبهه با اطلاع کمیسیون رسمیت دارد، بیان کرد:  در این جلسه فعالیت جبهه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم (شامل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، جمعیت پیشرفت و عدالت انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی) با موضع انتخابات به مدت یکسال و فعالیت جبهه اصلاح‌طلبان ایران اسلامی (متشکل از انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، انجمن اسلامی معلمان ایران، مجمع ایثارگران، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، حزب ندای ایرانیان و حزب همبستگی دانش‌اموختگان ایران اسلامی، سازمان عدالت و آزای ایران اسلامی و حزب همبستگی ایران اسلامی) برای مدت نامحدود به رسمیت شناخته شد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: در این جلسه موضوع تایید پروانه چهار تشکل متعلق به اقلیت ها مطرح شد. تمدید پروانه انجمن زرتشتیان کرج، انجمن زرتشتیان شریف‌آباد اردکان یزد مقیم مرکز، سازمان زنان زرتشتی مورد تصویب قرار گرفت و تمدید پروانه انجمن ملی فرهنگی ارامنه تهران با توجه به نبود پاسخ‌های نظارتی به جلسه بعدی موکول شد.

ملانورى در پاسخ به سوالی درباره احتمال تمدید مهلت استعفای نامزدهای انتخابات مجلس، گفت: این مهلت زمانی روز 16 خردادماه با پایان می رسد به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

وی درباره انتقادها از صادر نکردن مجوز برپایی تظاهرات در روز جهانى کارگر، یادآور شد: هیچ تقاضایی برای صدور مجوز راهپیمایی کارگران به کمیسیون واصل نشده است. پس از بررسی‌ها مشخص شد خانه کارگر عنوان داشت تقاضایی نداده است چون احساس می‌کرد با این درخواست  مخالفت می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس جامعه پزشکی جانبازان حضور گسترده مردم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • افزایش فشارها برای استعفای سوناک
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد