Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،شورای‌تبیین‌مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی نامه‌ای از یوسف‌نژاد، نماینده ساری و میاندورود برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری دانشجویی دعوت کرد.متن نامه به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر علی اصغر یوسف نژاد
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های ساری و میاندورود
سلام علیکم 
با صلوات بر محمد و آل محمد با احترام با توجه به رسالت ذاتی جنبش دانشجویی به منظور نقش آفرینی در جامعه و روحیه مطالبه گری، آرمان خواهی و همچنین روشنگری این قشر در خصوص مشکلات معیشتی و سیاسی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. شهرستان حوزه انتخابیه استان و کشور؛ مقتضی است جلسه هم اندیشی و مطالبه گری با حضور اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در دفتر حضرتعالی برگزار شود. 

امید است با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخگویی مسئولان و همچنین شفافیت اذهان دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر و تاثیرگذار جامعه ضمن برگزاری جلسه‌ای پویا، در کنار شما مسئولان خدمتگذار جهت رفع مشکلات مردم گامی موثر برداریم. 

زمان پیشنهادی برگزاری جلسه هم اندیشی: ۵ الی ۳۱ خرداد ۱۳۹   انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مطالبه گری نماینده ساری کرسی آزاد اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی سرخرود در راستای مقابله با قاچاق چوب، از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرزده، مأموران منابع طبیعی موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • سخنگوی دولت: نگاه دولت در مسائل اقتصادی، سیاسی نیست / حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • سخنگوی دولت : در دوره‌ای مشق اقتصادی ما دست چهره‌های سیاسی بود / نگاه دولت در مسائل اقتصادی، اقتصادی است و مشابه آن عزیزان سیاسی نیست
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی تخصصی است نه سیاسی
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی صرفا تخصصی است نه سیاسی
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد