Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بسیج ملی کنترل فشار خون در دو مرحله از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۵ تیرماه سال جاری اجرا و مرحله دوم از ۱۷ خردادماه در استان اردبیل شروع خواهد شد.

«قدرت اخوان اکبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسیج ملی کنترل فشار خون در دو مرحله از 27 اردیبهشت ماه تا 15 تیرماه سال جاری اجرا و مرحله دوم از 17 خردادماه در استان اردبیل شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، تصریح کرد: علاقمندان با در دست داشتن کارت ملی به مراکز بهداشتی درمانی، پایگاه های سلامت ثابت و سیار شهر و روستا مراجعه و در این طرح مشارکت کنند.

 

وی، اظهار داشت: هم استانی ها می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.salamat.gov.ir ثبت خود اظهاری این طرح را انجام دهند.

 

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: این طرح با هدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص خطرات بیماری فشار خون بالاست که آمار نگران کننده ای دارد.

 

اخوان اکبری با اشاره به اینکه افزایش آگاهی عمومی مردم موجب نگاه فراگیر به این مسئله برای درمان این بیماری است، افزود: حوزه بهداشت و درمان اعم از بخش دولتی و خصوصی در این طرح مشارکت فعال خواهند داشت و از رسانه های استان نیز درخواست داریم تا در زمینه اطلاع رسانی حوزه بهداشت را یاری کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، یادآور شد: تمامی افراد ۳۰ سال و بالاتر، بیماران کلیوی ۱۸ ساله و بالاتر، مادران باردار ۱۸ ساله و بالاتر جامعه هدف این طرح قرار دارند و از همه هم استانی ها تقاضا داریم تا در این طرح دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین روز جهانی قدس دهه کرامت راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت روز جهانی قدس طرح بسیج ملی فشار خون بالا فشار خون بالا مرحله دوم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟