Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دادگاه حسین راستگویی متهم 41 ساله که به وسیله درفش ایجاد رعب و وحشت و جرح عمدی در بین زنان تهرانی می‌کرد، در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

به گزارش رکنا، قاضی مقیسه با بیان این مطلب گفت: متهم حسین راستگویی، 41 ساله متأهل و ساکن تهران از طریق ایراد جرح عمدی نسبت به تعداد بیش از 60 نفر از بانوان تهرانی در نقاط مختلف شهر تهران با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی مقیسه افزود: با شکایت 60 نفر از شکات، رسیدگی به این پرونده بصورت علنی در حال رسیدگی است و پس از رسیدگی رأی نهایی در مهلت مقرر قانونی صادر خواهد شد.

 سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در دوم آبان‌ماه سال گذشته اعلام کرده بود: در پی چندین فقره جرح بانوان در مناطق مختلف شهر تهران توسط راننده موتورسیکلت با استفاده از یک جسم تیز، اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این متهم در اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات فنی، سرانجام این شخص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در منطقه خانی آبادنو تهران، در ساعت ۲۳ روز سه شنبه یکم آبان ماه سال گذشته دستگیر شد.

متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به ارتکاب جرم اعتراف کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی