Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود از هفته نخست رقابت هاي ليگ ملت هاي واليبال موفق شد با نتيجه 3-0 آلمان را از پيش رو بردارد.
به گزارش آريا، سعيد معروف، امير غفور، پوريا فياضي، ميلا عبادي‌پور، محمد موسوي، علي‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور، بازيکنان شروع کننده ايران در بازي مقابل آلمان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ست اول اين ديدار را آلمان بهتر آغاز کرد. عملکرد درخشان سيمون هرش در خط سرويس سبب شد تا اين تيم با نتيجه 5-2 از ايران پيش بيفتد. سرويس هاي خوب موسوي و فياضي در کنار اشتباهات بازيکنان آلمان سبب شد تا ايران به بازي برگردد و با نتيجه 8-7 از آلمان پيش بيفتد. سرويس هاي خوب فياضي و دفاع تيمي خوب از باريکنان ايران مقابل هرش، سبب شد تا ملي پوشان بتوانند اختلاف 4 امتيازي ايجاد کنند. (16-12) آلمان با تعويض هاي جياني بهتر شد و حتي توانست ار ايران پيش بيفتد. (21-20) ايران باز هم با سرويس هاي خوب فياضي از المان پيش افتاد اما يک توپگيري از بازيکنان المان و يک حمله موفق، نتيجه را در امتياز 24 برابر کرد.  در نهايت، اين ماراتن، سرويس زيباي غفور پس از بازگشت به زمين ايران توسط خود اين بازيکن به امتياز 30 و برتري ايران تبديل شد. (30-28)
ست دوم را هم آلمان مانند ست نخست خوب آغاز کرد. سرويس هاي پر قدرت سيمون هرش سبب شد تا آلمان سه امتياز پيش بيفتد.(4-1) اين اختلاف ايجاد شده به خوبي توسط آلمان حفظ شد و دو تيم با نتيجه (8-5) به پيشواز وقت استراحت فني نخست رفتند. يک حمله خوب از عبادي پور و چند توپگيري عالي از فياضي و معروف سبب شد تا اختلاف ايجاد شده جبران شود.(10-10) چند دفاع خوب از موسوي سبب شد تا آلمان اختلاف امتيازي ايجاد نکند و دو تيم همچنان نزديک به هم پيش بروند.(12-12) دو اشتباه در خط حمله از عبادي پور و غفور به زيبايي هر چه تمام تر توسط موسوي جبران شد. دو امتياز سرويس مستقيم در کنار يک توپگيري پس از بازگشت سرويس موسوي سبب شد تا ايران (16-14) پيش بيفتد. زيبرمن، پاسور تيم آلمان با سرويس هاي خوب خود روند بازي را تغيير داد. آلمان به خوبي به بازي برگشت و با نتيجه (17-16) از ايران پيش افتاد. ايران با توپگيري هاي خوب عبادي پور و فياضي به بازي برگشت و 22-21 پيش افتاد. المان که قصد باختن نداشت، بازهم موفق شد پيش بيفتد و با امتياز 26-25 فرصت پيروزي را داشته باشد اما نا هماهنگي ميان بازيکنان آلمان و يک اسپک نا موفق از سيمون هرش سبب شد تا ايران با نتيجه 29-27 از آلمان پيش بيفتد و ست دوم را هم پيروز شود.
ست سوم را برخلاف دو ست قبل ايران بهتر آغاز کرد. يک دفاع عالي از موسوي در کنار چند سرويس عالي از فياضي سبب شد تا ايران 8-4 از آلمان پيش بيفتد. شاگردان آندره آ جياني پس از وقت استراحت نخست عالي کار کردند و توانتسند حساب کار را برابر کنند. بازي نزديک دو تيم تا امتياز 17 ادامه داشت اما ملي پوشان بازهم با زدن سرويس هاي خوب از آلمان پيشي گرفتند. سرويس هاي قدرتمند فياضي و غفور سبب شد تا ايران اختلافي 5 امتيازه ايجاد کند و با نتيجه 25-20 در اين ست به پيروزي برسد.
تيم ملي ايران هفته نخست ليگ ملت‌ها را با 3 پيروزي 3 امتيازي به پايان برد. تيم ملي ايران در نخستين بازي از هفته دوم ليگ ملت‌ها از ساعت 11:10 رو جمعه 17 خرداد در توکيو به مصاف برزيل مي‌رود. آرژانتين و ژاپن ديگر حريفان ايران در هفته دوم هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ايران آلمان ژرمن ها شاگردان کولاکوويچ ليگ ملت واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان