Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:02:52 GMT

حمله مرگبار با چاقو به ۲ دوست حین مصرف مخدر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۵۲۰

حمله مرگبار با چاقو به ۲ دوست حین مصرف مخدر

همراه دو دوستم در حال مصرف مواد بودیم که ناگهان حس کردم یکی به من دستور می‌دهد دوستانت را بکش، من هم با چاقویی که داشتم به دوستانم حمله‌ کردم. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 1:30 بامداد 10 خرداد 98 در تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل و مصدومیت شدید در محدوده پارک کودک خلیج فارس به کلانتری 179 خلیج‌فارس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه، مشخص شد جسد متعلق به جوان 25 ساله است و فرد دیگری نیز از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که توسط اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

در تحقیق از شاهدان مشخص شد  سه پسر جوان حدوداً 25 ساله در پارک کودک در حال استعمال موادمخدر بودند که ناگهان یکی از آنها با چاقو به دو نفر دیگر حمله‌ور و پس از مضروب کردن آنها از محل متواری شده است.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی، هویت قاتل فراری به نام سیامک را شناسایی کرده و متهم ساعت 13 مورخ 10 خرداد بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد.

متهم در تحقیقات درباره نحوه قتل گفت: به همراه دو دوستم در حال مصرف مواد بودیم که ناگهان حس کردم یکی به من دستور می‌دهد دوستانت را بکش، من نیز با چاقویی که همراه داشتم به سمت دوستانم حمله‌ور شدم و یکی از آنها را با ضربه به زیر قلبش کشتم، دیگری را نیز به شدت مجروح کرده و سپس متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به قتل و ضرب و جرح عمدی، وی با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

محمدعلی نجفی "صحنه قتل میترا استاد" را بازسازی کرد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110 پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس 110 پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان