Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:47:44 GMT

لزوم حمایت همه جانبه از صنعتگران

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۵۵۶

لزوم حمایت همه جانبه از صنعتگران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی توس بازدید و بر لزوم حمایت همه جانبه از صنعتگران تأکید کرد.   وی با اشاره به حمایت از حوزه تولید در استان، یکی از اهداف اصلی در این حوزه را رونق مستمر واحد‌های صنعتی و تولیدی و ایجاد اشتغال مولد برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر، اظهار کرد: بیشتر واحد‌های صنعتی زمینه چند برابری افزایش تولید را دارند، اما با مشکلاتی مانند دریافت تسهیلات و نقدینگی مواجه هستند.
وی عنوان کرد: برای رونق تولید در حوزه صنعت استان باید شناخت ظرفیت‌ها و اولویت‌ها برای صنعتگران به صورت مستمر تببین شود تا در جریان امور به روز باشند به خصوص در بحث صادرات، زیرا واحد‌های صنعتی توان رقابت با برند‌های خارجی را دارند.
در ادامه مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: استان ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی دارد که به دلیل وجود تحریم‌ها فرصت‌های مناسبی پیش روی صنعت جهت توسعه ظرفیت‌ها فراهم آمده است.
وی  بیان کرد: تمامی ارکان نظام اعم از دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه از تولید حمایت و دغدغه زیادی برای رفع مسایل این حوزه دارند.
وی خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع هم با هم افزایی و با استفاده از دانش بومی و همچنین برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح، تلاش خود را در سال رونق تولید مضاعف کردند و تلاش می‌نمایند که بتوانند نیاز تولیدی کشور را پاسخگو باشند.   انتهای پیام//ف.ح     بازدید نماینده مردم مشهد از شهرک صنعتی توس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است