Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:28:25 GMT

۳۴ هکتار از مزارع کشاورزی سیروان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۶۹۹

۳۴ هکتار از مزارع کشاورزی سیروان طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در روز گذشته با دو فقره آتش سوزی در شهرستان سیروان مواجه بودیم که بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر آتش سوزی ۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی محله بانواز شهر لومار و چهار هکتار از اراضی تحت کشت بخش کارزان از توابع شهرستان سیروان به کلی خاکستر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: باتوجه به گستردگی آتش سوزی در منطقه و حضور به موقع عوامل انتظامی، آتش نشانی و کمک‌های مردمی، آتش سوزی با مشقت و تلاش فراوان در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در خصوص آتش سوزی بخش کارزان حاکی از آن است که فردی از مرغداران به قصد از بین بردن علف‌های هرز داخل محوطه مرغداری اقدام به برپا کردن آتش کرده و آتش به مزارع کشاورزی سرایت کرده و در نتیجه این بی احتیاطی چهار هکتار از محصول یک ساله کشاورز زحمتکش به هدر رفت.

وی در پایان با بیان اینکه تحقیقات برای کشف علت حادثه حریق محله بانواز در دست بررسی است، از کشاورزان خواست: با توجه به فصل خشک شدن مزارع جو و گندم تا زمان برداشت محصولات در جهت جلو گیری از هرگونه خسارت احتمالی هوشیاری کامل را داشته باشند

کد خبر 4631968

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی شهرستان سیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس