Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید ادامه حضورش در این باشگاه ممکن نیست.

به گزارش ایسنا، وحید واعظی مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود استعفا کرد.

او در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بحث لیگ برتری شدن شاهین نیست. شرایط من طوری نیست که بتوانم با شاهین ادامه دهم و چه با استعفای من موافقت نشود، دیگر نمی‌توانم در شاهین بوشهر فعالیت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مجموعه مدیریتی موجود در باشگاه این اجازه را به من نمی‌دهد که من بتوانم در شاهین ادامه فعالیت بدهم. کسانی در راس مدیریت باشگاه قرار دارند که اصلاً فوتبالی نیستند و پایشان یک بار هم به توپ فوتبال نخورده است. شما ببینید در حال حاضر تیم ما بسیاری از بازیکنان خوب خود را از دست داده است و مقصر این مساله کیست؟ کسانی از فوتبال هیچ شناختی ندارند و این اتفاقات را رقم زده‌اند. تا همین الان هم تحمل کردم و با این وجود صلاح نیست من در باشگاه شاهین بمانم.

واعظی در پایان گفت: شاهین باشگاه و زندگی من است. من یک زمانی در این باشگاه از توپ جمع‌کنی آغاز کردم و تا به اینجا در شاهین فعالیت داشتم و چه باشم و چه نباشم قلب من همیشه همراه شاهین خواهد بود. باید دید در ادامه چه پیش می‌آید اما با وجود این مدیران در باشگاه، ادامه حضور من در شاهین بوشهر منتفی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مهدی واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از اوایل روز دوشنبه سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و فعالیت آن در استان تا روز سه شنبه ادامه دارد.

محمد سبزه زاری در ادامه مخاطره‌های این سامانه بارشی را رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید و تندبادهای لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ عنوان کرد و افزود: اغلب مناطق خوزستان به ویژه مناطق جنوبی و مرتفع شمالی و شرقی تحت تأثیر این سامانه قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: احتمال لغزندگی جاده‌ها، احتمال آب‌گرفتگی محدود معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال تأخیر در پرواز و احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی و امدادی باید آمادگی لازم را داشته باشند و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها انجام و از پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری شود، همچنین محصولات کشاورزی به انبارهای استاندارد انتقال داده شوند.

کد خبر 6096554

دیگر خبرها

  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟