Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:30:56 GMT

کاپیتان استقلال خداحافظی کرد و رفت + نامه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۸۹۴

کاپیتان استقلال خداحافظی کرد و رفت + نامه

پژمان منتظری به دلیل آنچه عدم دریافت پیشنهاد برای تمدید قرارداد می خواند تصمیم گرفت از حضور در این تیم انصراف داده و با استقلال خداحافظی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان منتظری در نیم فصل اول لیگ هجدهم با مصدومیتی نسبتا طولانی روبرو شد تا جایی که حضورش در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، اما او در نهایت به این رقابت‌ها رسید تا بتواند احتمالا در آخرین تورنمنت رسمی خود در رده ملی حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری، اما در بازگشت از جام ملت‌های آسیا به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شد و شرایط برای او طوری رقم خورد که تقریبا در تمام بازی‌ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و در بازی‌هایی که مهدی رحمتی در ترکیب استقلال حضور نداشت این فرصت را پیدا کرد تا بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو ببندد. اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود که منتظری مصاحبه‌های تندی علیه دست‌های پشت پرده در استقلال انجام داد و بدون اینکه به نامی اشاره کند مدعی شد که عده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند این تیم نتیجه بگیرد.

مدافع با تجربه استقلال امروز در فاصله دو هفته بعد از پایان لیگ برتر با انتشار پستی مدعی شد که از باشگاه استقلال پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است و با این شرایط ادامه همکاری اش با این باشگاه مقدور نیست. او در این پست اینستاگرامی مدعی شده است که باشگاه استقلال از دو هفته قبل مذاکره با بازیکنانی که قرارداد ندارند را آغاز کرده است، ولی مدیران باشگاه در این مدت حتی یک پیام هم به او نداده اند و این موضوعی است که کاپیتان سوم فصل گذشته استقلال را حسابی دلخور کرده است.

حالا باید منتظر واکنش مدیران استقلال در قبال خداحافظی اینستاگرامی منتظری از استقلال ماند و دید آیا آن‌ها تلاش می‌کنند کاپیتان تیم خود را از تصمیمش منصرف کنند یا این بازیکن ترجیح می‌دهد سال‌های آخرش فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد. استقلال در روز‌های گذشته پیشنهاد رسمی خود را به وریا غفوری و علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه کرده و با سایر بازیکنان این تیم هم که قرارداد ندارند در سکوت مذاکراتی انجام داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پژمان منتظری استقلال محمد علی نجفی طرح ترافیک ۹۸ عادل الجبیر تاجیکستان فطریه کفاره روزه تیم ملی والیبال امام جمعه کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • چرا دوباره مادر چاوز؟