Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز در دومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 98 اظهار کرد: آشنا کردن فرهنگ مردم با قرآن یکی از ضرورت های جامعه امروز است.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان، با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه عنوان کرد: در همین راستا لازم است خودمان برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنیم و پیش قدم شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه قرآن کریم بهترین راهنمای بشر در تمام زمینه هاست، افزود: جلوگیری از موازی کاری و انسجام در اجرای فعالیت های قرآنی از جمله مواردی است که بایستی مورد توجه شورای توسعه فرهنگ قرآنی باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: اگر همه افراد جامعه در سطح فکر و آگاهی خود از قرآن مجید استفاده کنند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود ملاک عمل قرار دهند بسیاری از مشکلات شان در جامعه و زندگی برطرف می شود.

وی با تاکید بر هماهنگی دستگاه ها در راستای توسعه فعالیت های قرآنی در استان، عنوان کرد: هر چقدر بتوانیم فعالیت های قرآنی را توسعه دهیم، جامعه سالم تر و پیشرفته تر خواهیم داشت.

آیت الله شاهرودی با اشاره به تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی و قرآنی بیان کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ و معارف قرآنی نیاز دارد، چرا که قرآن روش درست زندگی کردن در کنار سعادت فردی، اجتماعی و اخروی برای انسان را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود