Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:25:24 GMT

ایران۳-آلمان۰؛ میخ صدرنشینی ایران درلیگ ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۷۹۶۶

ایران۳-آلمان۰؛ میخ صدرنشینی ایران درلیگ ملت‌ها

ایران با شکست دادن آلمان در بازی سوم از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، توانست با کسب سه پیروزی متوالی شروع طوفانی داشته باشد و هفته نخست را با نتیجه‌ای مقتدرانه به پایان برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در آخرین روز از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در چین، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم آلمان رفت که توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را هم شکست دهد تا با به دست آوردن سه برد متوالی، شروع طوفانی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ایران در شروع دیدار: سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور و علی‌اصغر مجرد

ترکیب آلمان در شروع دیدار: موریتز، داوید، مارکوس بوهمه، آنتون برهمه، سیمون و جان زیمرمان

ست اول

ست اول این دیدار را آلمان بهتر آغاز کرد. عملکرد درخشان سیمون هرش در خط سرویس سبب شد تا این تیم با نتیجه 5-2 از ایران پیش بیفتد. سرویس های خوب موسوی و فیاضی در کنار اشتباهات بازیکنان آلمان سبب شد تا ایران به بازی برگردد و با نتیجه 8-7 از آلمان پیش بیفتد. سرویس های خوب فیاضی و دفاع تیمی خوب از باریکنان ایران مقابل هرش، سبب شد تا ملی پوشان بتوانند اختلاف 4 امتیازی ایجاد کنند. (16-12) آلمان با تعویض های جیانی بهتر شد و حتی توانست ار ایران پیش بیفتد. (21-20) ایران باز هم با سرویس های خوب فیاضی از المان پیش افتاد اما یک توپگیری از بازیکنان المان و یک حمله موفق، نتیجه را در امتیاز 24 برابر کرد.  در نهایت، این ماراتن، سرویس زیبای غفور پس از بازگشت به زمین ایران توسط خود این بازیکن به امتیاز 30 و برتری ایران تبدیل شد. (30-28)

ست دوم

ست دوم را هم آلمان مانند ست نخست خوب آغاز کرد. سرویس های پر قدرت سیمون هرش سبب شد تا آلمان سه امتیاز پیش بیفتد.(4-1) این اختلاف ایجاد شده به خوبی توسط آلمان حفظ شد و دو تیم با نتیجه (8-5) به پیشواز وقت استراحت فنی نخست رفتند. یک حمله خوب از عبادی پور و چند توپگیری عالی از فیاضی و معروف سبب شد تا اختلاف ایجاد شده جبران شود.(10-10) چند دفاع خوب از موسوی سبب شد تا آلمان اختلاف امتیازی ایجاد نکند و دو تیم همچنان نزدیک به هم پیش بروند.(12-12) دو اشتباه در خط حمله از عبادی پور و غفور به زیبایی هر چه تمام تر توسط موسوی جبران شد. دو امتیاز سرویس مستقیم در کنار یک توپگیری پس از بازگشت سرویس موسوی سبب شد تا ایران (16-14) پیش بیفتد. زیبرمن، پاسور تیم آلمان با سرویس های خوب خود روند بازی را تغییر داد. آلمان به خوبی به بازی برگشت و با نتیجه (17-16) از ایران پیش افتاد. ایران با توپگیری های خوب عبادی پور و فیاضی به بازی برگشت و 22-21 پیش افتاد. المان که قصد باختن نداشت، بازهم موفق شد پیش بیفتد و با امتیاز 26-25 فرصت پیروزی را داشته باشد اما نا هماهنگی میان بازیکنان آلمان و یک اسپک نا موفق از سیمون هرش سبب شد تا ایران با نتیجه 29-27 از آلمان پیش بیفتد و ست دوم را هم پیروز شود.

ست سوم

ست سوم را برخلاف دو ست قبل ایران بهتر آغاز کرد. یک دفاع عالی از موسوی در کنار چند سرویس عالی از فیاضی سبب شد تا ایران 8-4 از آلمان پیش بیفتد. شاگردان آندره آ جیانی پس از وقت استراحت نخست عالی کار کردند و توانتسند حساب کار را برابر کنند. بازی نزدیک دو تیم تا امتیاز 17 ادامه داشت اما ملی پوشان بازهم با زدن سرویس های خوب از آلمان پیشی گرفتند. سرویس های قدرتمند فیاضی و غفور سبب شد تا ایران اختلافی 5 امتیازه ایجاد کند و با نتیجه 25-20 در این ست به پیروزی برسد.

نتایج کامل روز دوم مسابقات

ایتالیا 3 – آلمان صفر
ایران 3 – چین صفر
برزیل 3 – استرالیا 2
روسیه 3 – ژاپن یک
لهستان 3 – آمریکا 2
فرانسه 3 – صربستان یک
کانادا 3 – پرتغال صفر
آرژانتین 3 – بلغارستان صفر

ایران در بازی‌های قبلی هم ۳-۱ ایتالیا را برده بود و برابر چین میزبان ۳-۰ پیروز شد.

برنامه هفته دوم لیگ ملت‌ها به میزبانی ژاپن:
ایران - برزیل: جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰
ایران - آرژانتین: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰
ایران - ژاپن: یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال ایران و آلمان محمد علی نجفی طرح ترافیک ۹۸ عادل الجبیر تاجیکستان فطریه کفاره روزه تیم ملی والیبال امام جمعه کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم