Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی لیست تیم های مطرح نشان می دهد که این تیم ها لیگ ملت های والیبال را بسیار جدی گرفته اند!

طرفداری- پس از شروع رقابت های لیگ ملت های والیبال، گمانه زنی های فراوانی راجع به به میدان آمدن تیم های بزرگ با تیم دوم به این رقابت ها به وجود آمده است.  در این پست، با بررسی نفر به نفر بازیکنان تیم های بزرگ این رقابتها به بررسی این شایعه پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا

شاگردان لورنتو بلنجینی در این دوره از رقابت ها با ترکیب جوان شده ای وارد رقابت ها شده اند. بیشترین تغییر در بین تیم های مطرح را ایتالیا داشته است. این تیم ستارگانی همچون، ایوان زایتسف، عثمانی خوان تورنا، فیلیپو لانزا و ماسیمو کولاچی و امانوئله بیرارلی را در لیست 25 نفره خود قرار نداده است.

لهستان

شاگردان ویتالی هینن در تیم ملی لهستان تنها با یک تغییر جزئی در لیست 25 نفره خود پای به این دوره از رقابت ها گذاشته اند. غیبت بارتوش کورک در لیست لهستان، از مهمترین تغییرات این سرمربی است. گفتنی است بازیکنانی همچون بوشچک و ورنا و موژدونک پس از روی کار آمدن هینن به تیم ملی والیبال لهستان دعوت نشده اند.

آمریکا

شاگردان جان اسپرا با تمام توان وارد این دوره از رقابت ها شده اند و تمامی بازیکنان مطرح در لیست25 نفره این سرمربی قرار گرفته اند.

صربستان

صربستان هم با تمام توان وارد این دوره از رقابت ها شده است اما به دلیل میزبانی در هفته نخست، گربیچ از بازیکنان کم تجربه تر خود بازی گرفت و به تدریج ستارگانی همچون، لیسیناچ، ایووویچ و کواچویچ و آتاناسیه ویچ به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد.

فرانسه

لوغان تیلی هم تمامی ستارگان خود را در لیست 25 نفره خود قرار داده است. هرچند که فرانسه در هفته نخست با توجه به بازی با تیم های صربستان و ژاپن و روسیه، بعضی از بازیکنان مطرح خود را همراه خود به صربستان نبرده و به آنها استراحت داده است.

روسیه

تنها تغییر مهم لیست 25 نفره روسیه نسبت به سال گذشته، غیبت دیمیتری موزرسکی در این دوره از رقابت ها است. مابقی ستارگان روسیه همچون میخائیلوف در لیست این تیم قرار دارند و به تدریج به بازی گرفته می شود.

برزیل

برزیل هم تمامی ستارگان خود در این رقابت ها حاضر شده است. بازیکنانی همچون لئال و لوکارلی هم پس از یک دوره غیبت، بار دیگر در لیست تیم ملی برزیل حضور دارند.

آلمان

آلمان پس از آمدن آندره آ جیانی و پس از جدایی ویتالی هینن دیگر گروزر را به تیم ملی دعوت نکرده است. این بازیکن با فدراسیون والیبال این کشور مشکلاتی دارد. ستارگانی همچون، کالیبردا و لوکاس کامپا در لیست 25 نفره جیانی قرار دارند و به دلیل خستگی مسابقات اروپایی در هفته نخست در ترکیب این تیم نبودند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که لیگ قهرمانان والیبال اروپا یک هفته پیش از لیگ ملت ها به پایان رسید و با توجه به حضور اکثر ستارگان غایب در هفته نخست لیگ ملت ها، در ترکیب 4 تیم پایانی آن رقابت ها، غیبت این بازیکنان در یک هفته از لیگ ملت ها، غیبت کلی این بازیکنان در این مسابقات تلقی نمی شود و بیشتر جنبه استراحت دارد. 

مطمئنا تیم ها با توجه به حریفان و خستگی احتمالی بازیکنان خود، لیست 14 نفره خود را برای حضور در هفته اعلام می کنند. توجه به این نکته کافی است تا برخی از علاقه مندان به والیبال، عملکرد درخشان تیم ملی والیبال ایران را در این رقابت ها زیر سوال نبرند!

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا