Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، پیام تسلیت آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه شهرستان کازرون بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر شهادت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای خرسند، امام جمعه محترم شهرستان کازرون موجب تأثر و تأسف گردید.
بی شک شهادت فوز عظیمی است که خداوند به بندگان صالح خود عطا می‌نماید و آرزوی همه مومنین است؛ تأسف ما از آن‌جهت است که جامعه دینی و فرهنگی و سیاسی کشور چهره‌ای خدوم و انقلابی و مخلص را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب در طول سالیان متمادی ارتباط با ایشان جز عشق به اسلام و انقلاب چیز دیگری از این شهید والامقام سراغ ندارم.
از مسئولان محترم تقاضا دارم هرچه زودتر عاملان این جنایت را به سزای عمل خود رسانده و نسبت به جلوگیری از اینگونه حوادث تدبیرکرده و از نقش مخرب فضای مجازی در اینگونه موارد غافل نباشند.
اینجانب شهادت این عالم خدمتگزار را به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، اهالی محترم و شهیدپرورکازرون و خانواده آن مرحوم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهید بزرگوار علو مقام مسئلت می‌کنم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي آيت الله العظمي نوري همداني شهادت امام جمعه كازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است