Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازدید سرزده خود، به صورت ناشناس از واحدهای ثبتی تهرانپارس و لویزان، معاونت اجرای اسناد رسمی و اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ذبیح الله خدائیان که به جهت ارزیابی نحوه برخورد کارکنان با مراجعان، شیوه ارائه خدمات، وضعیت ساختمان‌های اداری و بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و کارکنان به صورت سرزده و ناشناس از این بخش‌ها بازدید می‌کرد، از نزدیک در جریان نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها و وضعیت موجود این ادارات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه این نوع بازدیدها موجب می‌شود که اطلاعات دقیق‌تری از نحوه برخورد همکاران با ارباب رجوع و میزان تحقق برنامه‌ها و اهداف سازمانی به دست آید افزود: متأسفانه برخی از ادارات ثبت از نظر فضای فیزیکی در مضیقه هستند و با وجود راهروهای بسیار باریک حتی فضای کافی برای نشستن مراجعان در آنها وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اکثر این ساختمان‌ها فاقد استانداردهای یک ساختمان اداری بودند و به عنوان مثال اداره ثبت اسناد و املاک لویزان در فضای پارکینگ ساختمان قرار گرفته که این مسائل ضمن ایجاد مزاحمت برای همکاران در نحوه ارائه مناسب خدمات، باعث نارضایتی مراجعان نیز می‌گردد.

در پایان این بازدید تعدادی از کارکنان که با احساس مسئولیت و تعهد وظایف خود را انجام داده و رفتار مناسبی با ارباب رجوع داشتند توسط دکتر خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد تشویق قرار گرفته و برخی کارکنان که تسلط کافی به امور محوله نداشته و رفتار نامناسبی با مراجعین داشتند توبیخ شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم