Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، احکام قطعی مدیرعامل سابق فرودگاه همدان و پیمانکار پروژه باند این فرودگاه در جریان پرونده ۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی تدلیس در معاملات این فرودگاه صادر شد.

بازرسان بازرسی کل استان همدان در جریان یک بازرسی فوق‌العاده از پروژه تطویل و بهسازی باند فرودگاه همدان در سال ۹۵، به اسنادی دست یافتند که حاکی از وقوع فساد در این پروژه بود و بر همین اساس پرونده متخلفان به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر دادگستری کل استان همدان رأی قطعی محکومان را صادر کرد که بر این اساس، مدیر وقت فرودگاه همدان به اتهام تدلیس در معاملات فرودگاه همدان به مبلغ ۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، محکوم به تحمل ۵ سال حبس تعزیری درجه ۵ و به اتهام ارتشاء به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری درجه ۴ و جزای نقدی به مبلغ ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال محکوم گردیده است.

همچنین دیگر متهم پرونده، پیمانکار پروژه باند فرودگاه همدان به اتهام پرداخت رشوه با اعمال دو درجه تخفیف نسبت به رأی دادگاه بدوی به تحمل ۱۰۰ روز حبس محکوم گردید.

پرونده تخلفات دیگر متهمان این پرونده نیز به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت راه و شهرسازی ارسال شد که آرای آن‌ها نیز صادر شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان سازمان بازرسی کل کشور فرودگاه وزارت راه و شهرسازی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت

عیسی قلی‌پور هنرمند و بخشی پر آوازه موسیقی خراسان شمالی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ عیسی قلی‌پور هنرمند و بخشی پر آوازه موسیقی خراسان شمالی پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

مرحوم قلی پور از نوازندگان و اساتید دوتار و مسیقی محلی شمال خراسان شمبود که از 14 سالگی نزد پدر  شروع به نواختن دوتار کرد و در ادامه  با استاد حسن یزدانی(حسن بخشی)  که نوازنده دوتار بود  شروع به فعالیت کرد.

عیسی قلی پور به عیسی بخشی حافظ  بسیاری از داستان‌ها  مقام ها و آهنگ های کهن منطقه شمال خراسان بود. این استاد برجسته دارای  عناوین ممتاز هنری از جشنواره های ملی و استانی و خارجی بود.

عیسی بخشی در کنار فعالیت‌های هنریُ به شغل باغداری بود و سالها در به تولید انگور اقدام می‌کرد.

از این استاد شاگردان فراوانی به نسل نوازندگان موسیقی محلی استان معرفی شدند که از آن جمله می‌توان به فرزندان ایشان اشاره کرد.

این افتخار موسیقی ترکی و کرمانجی شمال خراسان شمالی امروز پس از تحمل یک دروه بیماری ناشی از سرطان٬ دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • سند اراضی فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر شد
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است