Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:39:47 GMT

۳ ملی پوش وزنه‌برداری ایران سالن تمرین ندارند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۱۰۱

۳ ملی پوش وزنه‌برداری ایران سالن تمرین ندارند

مربی تیم ملی وزنه‌برداری نونهالان ایران گفت: سه نفر از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری نونهالان و جوانان ایران از اهالی ارومیه هستند اما به دلیل تعطیلی هیئت وزنه برداری ارومیه مکانی برای تمرین ندارند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

بابک مرادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تشریح دلایل تعطیلی نا به هنگام هیئت وزنه‌برداری ارومیه اظهار داشت: در برکناری رئیس هیئت وزنه‌برداری ارومیه تخلفاتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق قانون در صورتی که رئیس هیئت وزنه‌برداری استان از عملکرد هیئت شهرستانی رضایت نداشته باشد باید جلسه‌ای بین این دو در حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده و مشکلات مطرح شود اما در برکناری رئیس هیئت وزنه‌برداری ارومیه این مهم رعایت نشده و در عرض 24 ساعت و بر خلاف اساسنامه رئیس هیئت کنار گذاشته شده است.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری نونهالان ایران گفت: سه نفر از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری نونهالان و جوانان ایران از اهالی ارومیه هستند اما به دلیل تعطیلی هیئت وزنه‌برداری ارومیه مکانی برای تمرین ندارند.

وی تصریح کرد: هم اینک ملی پوشان وزنه‌برداری کشورمان که از اهالی شهر ارومیه هستند به ناچار در یک سالن بدن‌سازی مشغول به تمرین هستند که ادامه این وضعیت میزان آمادگی آنها برای شرکت در مسابقات جهانی در کره شمالی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

طرح استعدادیابی ورزش وزنه برداری در استان مرکزی اجرا می‌شودمعرفی سرپرستان فدراسیون‌های کشتی، وزنه برداری و بیماری‌های خاصوزنه برداری زنان آسیا|زارع هشتم شد

وی افزود: به رغم پیگیری‌های مکرر انجام شده، بازهم رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی  پاسخگوی دلایل تعطیلی هیئت وزنه‌برداری ارومیه و حل مشکلات آن نیستند که این مسئله سبب هدر رفت تلاش جوانان در کسب سهمیه جهانی برای استان می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت ادامه این مشکل و مهیا نشدن شرایط تمرینی ملی پوشان وزنه‌برداری ایران این ورزشکاران از استان‌های دیگر برای شرکت در مسابقات جهانی معرفی می‌شوند و امتیاز آذربایجان غربی در این زمینه از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی