Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: شرکت های بیمه گر مکلف اند در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده، در زمان حادثه در تصاذفات خسارتی دارای بیمه نامه معتبر بوده و بین طرفین حادثه پس از مشخص شدن مقصر حادثه اختلافی وجود نداشته باشد، حداکثر تا سقف ۹۰ میلیون ریال را بدون گرفتن گزارش افسران پلیس یا همان کروکی خسارت وارده را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مواردی مانند برخورد با خودرو نظامی و یا خودرو سنگین، تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل، تصادف با شخصی که بیمه نامه و یا گواهینامه ندارد، تصادف با غیر مقیم در شهر، تصادف به دلیل عبور از چراغ قرمز، تصادف با شی ثابت، تصادف شاخ به شاخ، تصادف با موتور سیکلت، پیوسته نبودن بیمه نامه امسال با سال گذشته، تصادف در فاصله ۲۰ روز بعد از صدور بیمه نامه، تصادف منجر به جرح و فوت، تصادف ناشی از حرکت دنده عقب حتماً باید با پلیس تماس گرفته شده و نیاز به کروکی پلیس وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان تاکید کرد: رانندگان باید ضمن رعایت قوانین با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله وشتاب بپرهیزند تا شاهد وقوع حوادث رانندگی نباشیم.

کد خبر 4632114

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رضایی پلیس راهور بیمه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فیلم | تصادف به خاطر لایی کشی خودروی دولتی در نیایش
  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد