Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انتشارات روایت فتح در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد علمای اسلام دو کتاب از زندگینامه علما را با بازطراحی جدید راهی بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، انتشارات روایت فتح در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد علمای اسلام دو کتاب از زندگینامه علما را با بازطراحی جدید راهی بازار نشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب «سید محمد حسین طباطبایی» نوشته حبیبه جعفریان که نخستین بار در سال ۱۳۸۲ چاپ شده بود هم اکنون با طراحی جلد جدید چاپ پنجم خود را روانه بازار نشر کرد.


این کتاب در ۵۶ صفحه روایتی ساده و خوانا و مستند را درباره زندگی علامه طباطبایی بیان می‌کند.

کتاب «سید محمد بهشتی» با قلم افسانه وفا نیز نخستین بار در سال ۱۳۸۵ به چاپ رسید و هم اکنون با طراحی جلد جدید در ۸۰ صفحه چاپ سوم خود را روانه بازار نشر کرده است.


«زندگی» عنوانیست که برای کتاب‌های زندگینامه علما در نظر گرفته شده است این دو کتاب را می‌توان از مجموعه زندگی‌نامه‌های انتشارات روایت فتح برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب روایت فتح انتشارات روایت فتح سید محمد حسین طباطبایی سید محمد بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید