Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:07:10 GMT

مدیر رادیو قرآن منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۵۰۷

مدیر رادیو قرآن منصوب شد

مجتبی ایزدی به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن معتقد است در دوره جدید کاری باید اخلاق‌محوری و خلاقیت‌محوری سرلوحه قرار بگیرد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حکم جدید حمید شاه‌آبادی معاون صدا، مجتبی ایزدی را به عنوان مدیر جدید شبکه رادیویی قرآن معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تأیید این خبر در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: رادیو قرآن در دوره جدید کاری نیازمند مدیریت اخلاق‌محور و خلاق‌محور است. امیدوارم با برنامه‌ای خلاقانه برای رادیو قرآن، روزهای خوب و پرموفقیتی را برای این شبکه رادیویی رقم بزنیم. 

وی تصریح کرد: واقعاً خرسندم که قرار است در شبکه قرآن خدمتگزاری کنم. این اتفاق نعمتی است که البته قبلاً در قائم‌مقامی شبکه قرآن، مدیریت در بخش‌های مختلف شبکه قرآن سیما، این توفیق نصیب بنده شده و از فردا یا شنبه به طور رسمی مدیریت رادیو قرآن را برعهده خواهم گرفت. سابقه مدیرکلی ساختار و تشکیلات سازمان صداوسیما و ارزیابی و عملکرد رسانه‌ملی پشتوانه خوبی است که در حوزه‌های پیش‌ساختی و ارزیابی عملکرد بتوانم تغییر و تحولات محسوسی را ایجاد کنم. چرا که ارتقاء این بخش‌ها موجب اثربخشی و کارآیی شبکه رادیویی قرآن خواهد شد. 

حمید منوچهری: رادیویی‌ها سعی می‌کنند زبانِ فارسی را پاس بدارند/ حرفه‌ای‌ها را به کار برگردانیم

ایزدی مدیر جدید رادیو قرآن تأکید کرد: در حوزه ساختار تشکیلات به واسطه تجربیاتی که در عرصه مدیریت ساختار تشکیلات داشته‌ام حتماً در حوزه ساماندهی شبکه و بازنگری شبکه رادیویی قرآن اقداماتی انجام خواهد شد که یک گام رو به جلو در پیشبرد اهداف این شبکه رادیویی، محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط رادیو قرآن رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رادیو قرآن رسانه ملی رادیو قرآن رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی