Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-03@16:43:11 GMT

دنا پلاس به گیربکس اتومات ۶ دنده مجهز می شود!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۵۳۳

گیربکس شش سرعته اتوماتیک از نوع AT برای نصب در محصول دناپلاس طراحی و تولید شده است. این گیربکس منطبق بر استانداردهای روز، سبک و کم حجم بوده و دارای مزایای رقابتی نسبت به خودروهای مشابه در بازار است.

استفاده از این گیربکس پیشرفته سبب حصول بهترین عملکرد در هنگام شروع به حرکت و شتاب بالا همراه با کاهش مصرف سوخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطق کنترلی این گیربکس برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هنگام تعویض دنده، با توجه به شرایط مختلف رانندگی توسعه داده شده است. این گیربکس مدرن در خودروی دناپلاس مجهز به سیستم های کنترلی و انتقال قدرت به روز، سبب کاهش وزن و ابعاد، ضمن حفظ عملکرد بالا شده است.

محاسبات و بررسی های صورت گرفته نشان می دهد، به‌کارگیری این گیربکس شتاب خودرو و دستیابی به صفر تا ۱۰۰ را در زمان کم تر از ۱۰ ثانیه امکانپذیر می کند. کاهش مصرف سوخت به دلیل شش سرعته بودن و همچنین نسبت دنده‌های بهینه و دیفرانسیل انتخاب شده از دیگر مزایای بهره گیری از این نوع گیربکس است.

مبدل گشتاور به روز و مدرن استفاده شده در گیربکس اتوماتیک شش سرعته، ظرفیت شتاب گیری مناسب، شیب پیمایی قوی و قابلیت کشش بالایی را در دناپلاس ایجاد کرده است.

از سویی دیگر، کالیبراسیون مجدد در سطح خودرو و موتور، سبب ارتقای بیشتر بازدهی و همچنین کاهش مضاعف مصرف سوخت به همراه تطبیق آن برای شرایط آب و هوایی کشور می شود. به منظور انطباق این گیربکس با موقعیت جغرافیایی ایران، از مبدل انتقال حرارت روغن به آب گیربکس­های ۸ سرعته با ظرفیت بالاتر‌‌‌‌‌‌‌‌ بهره گرفته شده است. علاوه بر این، روغن قابل تعویض برای این نوع گیربکس موجب کیفیت بهتر و دوام بیشتر قطعات می شود.

طراحی مناسب سیستم تعویض دنده و استفاده از سردسته دنده زیبا به منظور افزایش جذابیت ظاهری کابین این خودروی لوکس اتوماتیک از دیگر ویژگی­های این محصول است.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو اخبار خودرو تحریم خودروسازی ایران خودرو دنا قیمت دنا پلاس محصولات جدید ایران خودرو مشخصات دنا پلاس وضعیت ایران خودرو وضعیت خودروسازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین ،با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.


قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۹,۵۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۷,۲۰۰ ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۲,۷۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۵,۷۰۰ ۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۲,۰۰۰ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ ۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۰۱,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901986

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد