Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:09:44 GMT

شهرک انرژی در استان قزوین احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۹۵۹۵

شهرک انرژی در استان قزوین احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین که ظهر یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های خوبی در انرژی‌های نو از جمله انرژی بادی و خورشیدی است که با جذب سرمایه گذار می‌توان طرح‌های متعددی را در این عرصه اجرایی کرد.

وی بیان کرد: هفته گذشته استاندار قزوین با وزیران صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی، دیدار و گفتگو کرد و در این دیدارها موضوعات مهمی در خصوص توانمندی‌ها و نیز مشکلات واحدها مطرح شد که یکی از درخواست‌ها تصمیم گیری در زمینه موافقت با راه اندازی شهرک هزار هکتاری انرژی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تصریح کرد: دریافت مجوزهای استانی شهرک انرژی در دست پیگیری است و منتظر تصویب نهایی دولت است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: حبیبی ادامه داد: مکان مناسبی با کاربری غیر زراعی برای راه اندازی شهرک انرژی پیش بینی شده که امیدواریم با ایجاد تسهیلات لازم برای سرمایه گذارانی که اهلیت لازم را دارند بتوانیم طرح‌های خوبی را اجرایی کنیم.

وی اظهار داشت: در صورت نهایی شدن این شهرک تمام متقاضیان راه اندازی نیروگاههای پاک به این شهرک هدایت خواهند شد اما تا شکل گیری این شهرک نباید متقاضیان سرمایه گذاری در بخش انرژی‌های نو بلاتکلیف باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: از اعضای کارگروه زیربنایی استان به ویژه راه و شهرسازی انتظار می‌رود درخواست‌های احداث این نیروگاه‌ها را با دقت بررسی کنند تا وضعیت آنها برای سرمایه گذاری مشخص شود.

کد خبر 4632149

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین نیروگاه خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین