Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز پرسنل پروژه البرز مال کرج برای پیگیری مطالبات و معوقات خود از بانک سامان، مقابل ساختمان مرکزی این بانک در تهران تجمع کردند تا صدای اعتراض چند ماهه خود را به گوش مسئولان و مدیران این بانک برسانند. اما به گفته یکی از حاضرین در این تجمع، بازهم به در بسته خوردند و پاسخ روشنی دریافت نکردند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ پروژه البرز مال که در زیربنای ۲۳۳ هزار متر مربع در شهر کرج در حال ساخت بوده، حدود ۴ ماه است که توسط بانک سامان پلمپ و متوف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان پرسنل فعال در این پروژه، چندین ماه است که به دنبال حق و حقوق خود از بانک سامان هستند، زیرا به گفته یکی از این پرسنل، بانک سامان در این پروژه با یک شرکت خصوصی به صورت مشارکتی قرارداد داشته و به دلیل مشکلات مالی آن شرکت، بانک سامان شکایت کرده و در تاریخ دوم اسفندماه سال گذشته، به پلمپ این پروژه اقدام کرده است. اما در این میان تکلیف پرسنلی که در این پروژه فعالیت داشته، نامعلوم است، این افراد از شرکت قبلی طلب داشته و حال که بانک سامان مالک این پروژه می‌باشد، برای وصول مطالبات این افراد اقدامی نکرده است.


یکی از پرسنل این پروژه در تجمع امروز مقابل بانک سامان در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی بیان داشت: پروژه البرز مال  اولین پروژه بزرگ تجاری در استان البرز حصارک می‌باشد که بانک سامان نیز از سهامدارن بزرگ این پروژه بوده و به دلیل بدهی بالای پروژه به بانک سامان در تاریخ دوم اسفند نود و هفت این پروژه به صورت کامل در اختیار بانک سامان قرار گرفت و لازم به ذکر است کارکنان این پروژه به مدت یک سال و نیم حقوق‌های خود را دریافت نکرده‌اند. وی تاکید کرد طبق قانون پاسخ گوی بدهی‌های پروژه بانک سامان می‌باشد که متأسفانه رسیدگی نمی‌کنند.


یکی دیگر از پرسنل و مهندسین این پروژه در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی با بیان اینکه بیش از یک سال است که حق و حقوقی دریافت نکرده است اظهار داشت: بنده شکایت این موضوع را به وزارت کار هم ارجاع داده‌ام تا بلکه از این کانال پیگیر حق و حقوق ما باشند.

وی همچنین اظهار داشت: امروز ظهر به همراه جمعی از پرسنل در مقابل بانک سامان تجمع کرده و خواستار پیگیری مطالبات و معوقات مالی خود بودیم، ولی با رفتاری نامناسب حراست بانک سامان و به دور از اخلاق مداری با ما برخورد کردند و در نهایت به داخل سالن غذاخوری بانک هدایت کردند و نگذاشتند به بیرون از بانک برگردیم تا با این کار از ما وقت خریدند تا بازهم پاسخی نداشته باشند و در نهایت پس از وعده‌های بدون برنامه و بی حاصل، اجازه خروج از بانک را دادند.  
وی همچنین تاکید کرد، آقای اسفندیاری معاونت حقوقی بانک سامان، در مقابل این حجم از اعتراض، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد و تنها به دادن وعده‌های پوچ اکتفا می‌کند و هیچ برنامه برای پرداخت پول پرسنل این پروژه ندارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بانک سامان اعتراض پرسنل پروژه استان البرز حصارک البرز مال بدهی محمد علی نجفی طرح ترافیک ۹۸ تاجیکستان فطریه کفاره روزه تیم ملی والیبال امام جمعه کازرون مرتضی کلانتریان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز

داود نجفیان گفت: این طرح که با هدف تامین آب استان البرز برای افق ۳۰ ساله از ۲ سال پیش در دست اقدام قرار گرفته ، امسال ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به آن تخصیص داده شده و امسال اولین سالی است که این طرح اعتبار ملی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت : اکنون نیز ۲ پروژه مهم انتقال آب از رودخانه کرج در اجرای طرح جامع آبرسانی استان البرز در دست اقدام یا دستور کار قرار دارد.

نجفیان بیان کرد : یکی از این پروژه ها ، انتقال آب رودخانه کرج از آبگیر بلیقان به تصفیه خانه شماره ۲ کرج است که اعتبار پیش بینی شده برای آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اظهار کرد: این شبکه به طول ۹ کیلومتر سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب از آب رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره ۲ کرج انتقال می دهد.

وی اظهار کرد: اکنون در حال انتخاب پیمانکار این پروژه هستیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز و طی سه ماه آینده تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

نجفیان گفت : طرح دیگر انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره سه کرج است که تابستان امسال با ظرفیت تامین ۱۲.۵ میلیون متر مکعب آب در سال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت : این طرح ها زیر مجموعه طرح جامع آبرسانی البرز هستند که به صورت جهادی اجرا می شوند.

نجفیان بیان کرد: بخش دیگر طرح جامع آبرسانی استان در مناطق غربی و جنوبی البرز در دست اقدام است.

وی افزود: اکنون در این محدوده شبکه انتقال آب سد طالقان به نظرآباد و اشتهارد به طول ۶۲ کیلومتر اجرا شده که با تکمیل تصفیه خانه آب شهرجدید مهستان ، ساکنان غرب و جنوب البرز در آینده نزدیک به آب سد طالقان دسترسی پیدا می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان