Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فرزاد فتاحی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان به دلیل پاره‌ای اتهامات که متوجه او شده است، بازداشت شد.

یکی از معاونان مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان نیز بازداشت شده است.

فتاحی در روز‌های اخیر برای ادای پاره‌ای توضیحات در خصوص مسائل مالی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در زمان تصدی او، به سمنان احضار و بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محسن جهانشیر»، معاون این اداره‌کل در زمان فتاحی نیز هم‌اکنون با قید وثیقه آزاد شده و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان سمنان در تلاش برای تأمین وثیقه آزادی موقت است.

فتاحی هم‌اکنون مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان است.

حیدر آسیابی، دادستان وقت مرکز استان سمنان اواخر سال گذشته، ضمن تأیید خبر ارتشا و دستگیری دو کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به فارس گفته بود: این دو کارمند به دریافت ۶۵۰ میلیون تومان متهم هستند؛ اما تحقیقات ادامه دارد.

دادستان وقت مرکز استان سمنان گفته بود: گزارش سازمان بازرسی مبنی بر سوء جریان‌های مالی در عملکرد برخی از هیأت‌های ورزشی گویای این تخلف بوده است.

انتهای پیام/ف

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: این شبکه‌ها در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست، سلامت اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی و اعتیاد)، فعالیت‌های جهادی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، دانش بنیان و نوآور، امداد و نجات، ازدواج و جوانی جمعیت، گفتمان دینی و جهاد تبیین، فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، کارآفرینی و اشتغال پذیری و شبکه نشاط و اوقات فراغت تشکیل شده است.

وی افزود: توانمندسازی و ارتقای تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد از مهمترین اهداف این شبکه هاست.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان زنجان همچنین ادامه داد: هم افزایی، گردهمایی، تشریک تجارب و اطلاعات در خصوص محور مشترک فعالیت از جمله فرصت‌هایی است که این شبکه‌ها در اختیار جوانان قرار می‌دهند.

اسماعیلی در توضیح ساختار این شبکه ها، گفت: هر کدام از این شبکه‌ها دارای یک دبیرخانه ملی در یکی از استان هاست و تمامی شبکه‌ها در تمامی استان‌ها دبیرخانه استانی دارند.

وی ادامه داد: زنجان به عنوان استان معین و دبیرخانه ملی شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری جوانان انتخاب شده و یکی از دبیران سمن‌های جوانان استان، دبیر ملی این شبکه است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی تشکل‌های جوانان، افزود: این انتخابات در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت امسال در استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند