Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز،این کودک آزاری که دربخش یامچی شهرستان مرند رخ داده بود، روز شنبه چهارم خرداد توسط مسئولان یکی از بیمارستان‌های منطقه به بهزیستی آذربایجان شرقی اعلام شد.

با اعزام مددکاران مشخص شد دختر بچه سه ساله‌ای پس از طلاق والدین، با پدر زندگی می‌کرده، اما بر اثر شکنجه‌های پدرش به کما رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر کوچولو در بیمارستان امام رضا (ع) تحت درمان قرار گرفت. با شروع تحقیقات پلیسی نیز مشخص شد پدرفرار کرده و تلاش برای دستگیری او شروع شد.

محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت:این اتفاق در خانواده‌ای رخ داده که هم موضوع اعتیاد و هم طلاق در آن مطرح بوده است.

وی بیان کرد:ا دختر خردسال در زمان انتقال به بیمارستان در کما بوده و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شد و خوشبختانه هوشیاری‌اش را به دست آورده است. پدر این کودک نیزبعد از ارتکاب جرم متواری شد

وی افزود:موضوع این پرونده در دستور کار دادگاه منطقه یامچی قرار گرفت و با اعلام شکایت علیه پدر کودک، وی تحت تعقیب نیرووی انتظامی فرماندهی یامچی قرار گرفت و این دختر سه ساله پس از اعلام نظر پزشکان از بیمارستان مرخصی ودر اختیار بهزیستی شهر ستان مرند قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی،گفت:اما بعد از ۱ هفته متوالی شدن پدر آخر این پدر سنگدل توسط پلیس بازداشت و تحویل مرجع قضایی گردید و روانه بازداشت وبعد از حکم سنگینی که در آینده اوست روانه زندان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دستگیری پدری که فرزند سه ساله‌ای خود راشکنجه می کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد

 

منبع: چندثانیه

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد