Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:25:49 GMT

مهرداد محمدی : دعا کنید دیگر به ایران برنگردم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۰۲۴۸

مهرداد محمدی : دعا کنید دیگر به ایران برنگردم

با یک کلاه یک وری لبه دار،پشت فرمان یک خودرو در راه باشگاه مهرداد محمدی سکوت خود را نه در گفتگو با رسانه ها بلکه در یک لایو اینستاگرامی می‌شکند.

او امروز به سبک خودش و به دور از تشریفات برنامه های تلویزیونی که هیچ سنخیتی با استایل دوست داشتنی او ندارد در راحت ترین حالت ممکن با حفظ اخلاق و در حالی که موزیک مورد علاقه اش را گوش می داد، قبل ازرفتنش به لیسبون و باشگاه اوس پرتغال نشستی صمیمانه را با کارگردانی خودش به روی آنتن برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مهرداد یک کلاه مشکی گپ با نوشته بتمن را بر سرگذاشته و یک تی شرت قرمز بر تن کرده است . او در لایو اینستاگرامش دل هیچکس را نشکست و هر کسی را که از او خواست که اسمش را ببرد رویش را زمین نینداخت و تمام دوستانش را قبل از رفتن وعده دیدار دارد.اینکه او چگونه می خواهد دراین مدت کوتاه به تک تک دوستانش سر بزند باید از خودش بپرسید.

 

حالا تو دست بی صدا.. دشنه ما شعر و غزل... قصه مرگ عاطفه... خواب های بغل بغل .... تقصیر این قصه ها بود ...تقصیر این دشمنا بود...اونا اگه شب نبودن .... سپیده امروز با ما بود....


مهرداد همزمان که به این نوا گوش می کند می گوید حالا که دیگر 25 ساله شده تصمیم گرفته است که به آرزویش جامه عمل بپوشاند و راهی قاره سبز شود. او از کسانی که از او می خواهند برود و با کسب تجربه دوباره به ایران بگردد می خواهد مردم می خواهد که دعا کنند او برود اروپا و دیگر بر نگردد. برادرانی که از خیابان فلاح تهران به اوج آروزهایشان به لطف فوتبال واستعدادشان می رسند. اتفاقا او در این لایو باز هم دلش نمی آید نامی از فلاح نبرد تا ثابت کند در قاموسش نیست که نام روزهای بچگیش را فراموش کند.


عکس العمل های او با دیدن دوستانش جذاب و است و صمیمی چرا که او یک رفیق باز تمام عیار است. او در جواب اینکه چرا آن پنالتی را خودش نزد پشت مهدی کیانی می ایستد و می گوید فوتبال است و ممکن است اگر خودش هم می زد همین اتفاق می افتاد. شماره 10 سپاهان از هواداران سپاهان و حمایتشان تشکر می کند. از پیک موتوری  گرفته تا بازیکنانش. او حتی از بیان بدهکاریش هیچ ابایی ندارد چرا که مهرداد هنوزهمان مهرداد است.

 


 سیاوش یزدانی یا به قول مهراد رل او در سپاهان از وی درخواست می کند او را در لایو بالا بیاورد. به هر دلیلی این ارتباط میسر نمی شود تا پس از کلی تلاش بالاخره چشممان به جمال سیاوش هم روشن می شود. مرد پر حاشیه این روز های فوتبال ایران که با دیدن او مکالمه شان شروع می شود. سیاوش با ابراز از روزهای سختی می گوید که در حال تجربه است.


 سیاوش  یزدانی می گوید :«  فعلا حاشیه درست کردم ...سلطان این روزها از جانب پرسپولیسی ها در فضای مجازی دائم مورد ارادت قرار می گیرم » 


مهرداد  :«  کلا در فضای مجازی که همه به همدیگر ارادت دارند »


سیاوش :« بابا جان یه بنده خدایی یه توهینی به ما کرد  ما هم یه توهینی کردیم تور و خدا تمامش کنید . این کارها چیه»


مهرداد:« عیبی ندارد داداش اهمیتی  نده . تو آدم مشتی هستی و من خودم تو را می شناسم. خودت را ناراحت نکن .»


مهرداد درپایان این لایو می گوید که به خاطر رفتن به مراسم عروسی بهادر عبدی رفتنش به لیسبون را 11 روز به عقب انداخته است.  الان هم  در حال رفتن به باشگاه انقلاب تهران است  . 


شاید  این بهترین گفتگوی ممکن  با مهرداد محمدی است که درست مثل میلاد بنا به دلایلی دیگر علاقه چندانی با رسانه ها ندارد که شاید فکرمی کند که سادگی ذاتی آنها دستمایه شوخی و خنده می شود . در نهایت محمدی که بعد از حضور از راه آهن به سپاهان رفت ودر حالی که انتظار می رفت امسال در یک باشگاه بزرگ بازی کند به پرتغال خواهد رفت و پرونده گفتگویی خود را این چنین می بندد،  گفتگویی با همراهی یک ترانه کوچه بازاری و صدها پیغام ریزو درشت به سبک لایو های آنها که سری در بین همه سرها دارد.

مهرداد محمدی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مهرداد محمدی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی که در میان اهالی رادیو گزارشگران و گویندگان رادیو به صدای خاص معروف بود، از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!