Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان از عدم اختصاص جایگاه مناسب به هواداران این تیم بسیار عصبانی بودند و به این مسئله اعتراض کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس و داماش گیلانیان از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در دیدار فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

* مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان به وضعیت سکوها به شدت انتقاد کردند آنها می‌گفتند در صورت اینکه بازی هم نکنند کسی نمی‌تواند از آنها ایراد بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که قرار بود بخشی از سکوها به صورت مصوب به هواداران داماش اختصاص داده شود اما الان این اتفاق نیفتاده است. آنها حتی آنقدر ناراحت بودند که گفتند شاید در این بازی به میدان نروند به این خاطر که بسیاری از هواداران‌شان به عشق تیم خود از شمال به جنوب آمده‌اند اما جایی برای حضور در ورزشگاه ندارند.

* ورزشگاه به صورت کامل پر شده اما خیلی از هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند و بسیاری با در دست داشتن بلیت بیرون از ورزشگاه هستند. 

* ساعت ۱۸ امروز جایگاه VIP پر شد و افرادی که بلیت دارند نمی‌توانند به آنجا بروند. خیلی از هواداران با پریدن از روی نرده‌ها به جایگاه VIP رفتند.

* بازیکنان داماش بعد از ورود به زمین هو شدند.

* برانکو ایوانکوویچ اولین نفری بود که از پرسپولیس وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

* در ادامه سروش رفیعی و شجاع خلیل‌زاده که امروز محروم هستند و نمی‌توانند به میدان بروند وارد زمین شدند و از شرایط ورزشگاه بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی تماشاگران پرسپولیس داماش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخداد‌های اخیر را ارائه کند.

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان