Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@18:53:34 GMT

بازی فینال جام حدفی و کلکسیون افتضاحات مدیریتی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۰۴۶۹

بازی فینال جام حدفی و کلکسیون افتضاحات مدیریتی

بازی فینال جام حذفی با حدود یک نیمه تأخیر و با راضی شدن تیم داماش به انجام بازی برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین ایسنا، دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان قرار بود ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد برگزار شود اما مسؤولان تیم داماش در اعتراض به اینکه حدود ۱۰۰۰ هوادارشان بیرون از ورزشگاه ماندند و تنها حدود ۱۰ نفر هوادار در داخل ورزشگاه دارند، تهدید کردند که در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تا بیش از ۴۵ دقیقه هیچکدام از اعضای تیم داماش به داخل زمین نیامدند که این موضوع باعث شد که سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند به سمت هواداران پرسپولیس بروند و از آن‌ها بخواهند که جایگاه خبرنگاران را خالی کنند تا تعدادی از هواداران داماش در آن‌جا بنشینند. این دو بازیکن پرسپولیس هم‌چنین گفتند که اگر این کار انجام نشوند بازی برگزار نمی‌شود.  با بی‌پاسخ ماندن درخواست سید جلال حسینی و بیرانوند، داوران بازی فینال به رختکن رفتند تا ابهامات درباره برگزاری این دیدار بیشتر شود. همچنین سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از پیچیده شدن ماجرا در ورزشگاه فولاد و شعار هواداران علیه او از ناحیه قفسه سینه دچار درد شد.

این در حالی است که برخی هوادارانی که داخل جایگاه خبرنگاران بودند با یکدیگر درگیر شدند و در ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه و بازی آغاز نشده بود، یک جیمی جامپ به داخل زمین وارد شد که مأموران برقراری امنیت با خشونت او را مهار کردند. همین اقدام باعث تشنج در ورزشگاه و پرتاب سنگ و بطری آب به داخل زمین شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!