Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:58:34 GMT

ترکی:فوتبالی که دست سیاسی‌هاست، همین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۲۵۹

ترکی:فوتبالی که دست سیاسی‌هاست، همین می‌شود

داور بازنشسته فوتبال ایران به تصمیمات فدراسیون فوتبال درخصوص دیدار پرسپولیس و داماش به شدت اعتراض کرد و مدیریت ارشد این فدراسیون را زیر سوال برد.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن ترکی درباره اتفاقات پیش‌آمده در بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان و اعتراض باشگاه داماش به عدم حضور هوادارانش در ورزشگاه و جنجال‌های پیش آمده، اظهار داشت: این موضوع واقعاً جای تأسف دارد، اگر ذره‌ای برای تیم داماش احترام می‌گذاشتند این اتفاقات پیش نمی‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه قبل از بازی را برای همین چیز‌ها گذاشته‌اند و در آن تمام صحبت‌ها در خصوص مسائل این‌چنینی انجام شود. فکر می‌کنم نزدیک به ۱۵ الی ۲۰ نفر از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته‌اند، اما نمی‌دانیم آنجا چه کار می‌کردند.

ترکی در برنامه زنده شبکه سه افزود: از فدراسیون فوتبال آدم می‌برند تا فقط مدال را داخل سینی بگذارد و روی سکو ببرد. این افراد از صبح کجا بودند؟! اگر نیروی انتظامی نتوانسته هواداران را کنترل کند باید این موضوع بررسی شود. باید بررسی کنند چه کسانی کوتاهی کرده‌اند. من معتقدم در نهایت همه این بی‌نظمی‌ها به فدراسیون فوتبال باز می‌گردد. این اتفاقات سوء مدیریت است. آقایان رفته‌اند که فقط جشنی برگزار کنند. گفته‌اند پیک‌نیک است می‌رویم و می‌آییم. من حق را به باشگاه داماش می‌دهم.

کارشناس داوری ایران در خصوص قوانین مربوط به لغو بازی نیز تصریح کرد: در قوانین هم مهمترین مسئله حفظ امنیت زمین و سکوهاست. این موضوع به چارچوب زمین هم مربوط نمی‌شود و از داوران می‌خواهند اگر تنش روی سکو‌ها هم بود بازی را لغو کند. به نظرم این مسابقه شرایط انجام را نداشت. ما دیدیم که دو مرتبه بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، اما هر بار بازی به دلایلی آغاز نشد. فکر می‌کنم برای بار سوم دیگر نباید این اتفاق بیفتد و بازی باید لغو شود. وقتی سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند، همین می‌شود!

وی خاطر نشان کرد: نماینده مجلس هزار و یک کار دارد، اما درباره فوتبال حرف می‌زند. شش ماه تا یکسال تا انتخابات مجلس باقی مانده است و نماینده به همین خاطر در فوتبال ورود می‌کند و این می‌شود نتیجه آن. اگر ما درست برخورد می‌کردیم الان مدیرعامل یک تیم نمی‌گفت: ما بازی نمی‌کنیم. همه چیز برای هوادار است، فیفا هم فوتبال را برای هواداران برگزار می‌کند. تمام این اتفاقات به خاطر سوء مدیریت فوتبال است. اگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را بچلانید ۱۰ درصد از آن فوتبال بیرون نمی‌آید. ما در هیات رئیسه فقط آقای اصفهانیان و ممبینی را به عنوان افراد فوتبالی داریم که آن‌ها هم زیاد در امور دخالت داده نمی‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن ترکی سیاسی ها فینال جام حذفی محمد علی نجفی طرح ترافیک ۹۸ تاجیکستان فطریه کفاره روزه تیم ملی والیبال امام جمعه کازرون مرتضی کلانتریان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • مورد عجیب عبدالله
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد