Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@21:59:12 GMT

دستگیری سارقان به عنف در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۲۸۸

دستگیری سارقان به عنف در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی جوین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دو سارق به عنف در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی غلام زاده شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: درپی اعلام یک فقره سرقت به عنف در پمپ بنزین بین راهی روستای برغمد در مسیر جاده سبزوار- اسفراین بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی و پاسگاه برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که دو نفر سرنشین خودروی پژو پس از سوختگیری بنزین، متصدی پمپ را از سمت شیشه به داخل خودرو کشانده و پس از پیمودن مسافت دو کیلومتری و سرقت مبلغ ۸۵۰ هزارریال وجه نقد، نامبرده را از خودرو به بیرون پرتاب و به سرعت متواری شدند.

سرهنگ غلام زاده افزود: بااستعلام خودروی مورد نظر، مشخص شد این خودرو روز قبل از شهرستان سبزوار سرقت شده است که ماموران پس از چند ساعت گشت زنی هدفمند خودرو را کشف و متهمان را که در حاشیه یکی از روستاها در حال استراحت بودند درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جوین با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده دارای ۲۵ فقره سابقه کیفری هستند گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش موضوع جهت شناسایی عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور مأموران فرماندهی انتظامی کرخه قرارگرفت.

فرمانده انتظامی کرخه تصریح کرد: ماموران پلیس شهرستان کرخه با تسلط اطلاعاتی توانستند محل اختفاء سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ داراب نیا گفت: از متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی متعلق به مالباختگان، کشف وضبط شد. متهمان نیز در تحقیقات پلیس به چندفقره سرقت معترف وپس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903429

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت