Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی، معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پیرامون برگزاری دیدار فینال جام حذفی و همچنین اتفاقات دیدار سپاهان - پرسپولیس از مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات دیدار داماش گیلانیان و پرسپولیس اظهار داشت: ما فردا صبح با چند نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مسئولان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی عازم اهواز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز همراه ما خواهد بود تا با مسئولان محلی جلساتی برگزار کنیم.

وی افزود: می‌خواهیم اتفاقات رخ داده را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در محل (اهواز) با شورای تأمین استان و استاندار جلسه خواهیم داشت. این اتفاق برای کشور خوب نیست و می‌توانست برای فینال جام حذفی پیش از این برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد. برای ورود تماشاگران به ورزشگاه باید برنامه‌ریزی می‌شد تا این اتفاق رخ ندهد و تیم داماش هم حق داشت که هوادارانش به ورزشگاه بیایند. صبح فردا جلسه‌ای با مسئولان استانی خواهیم داشت و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه چنین اتفاقاتی تکراری بود و در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان هم اتفاقات تلخی رخ داد که می‌شد برنامه‌ریزی بهتری داشت، خاطرنشان کرد: در این خصوص مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری مسابقه باید پاسخگو باشند. اتفاقات دیدار با سپاهان و مسائلی که بعد از بازی خارج از ورزشگاه رخ داد، نه فقط برای ورزش، بلکه مناسب و زیبنده کشور ما نیست. اگر قرار است ورزش ترویج دهنده مسائل غیر ورزشی باشد، بهتر است اصلاً مسابقات برگزار نشود. از طرفی مردم از بازی‌های والیبال در والیبال جام ملت‌ها لذت می‌برند، اما از طرفی باید امشب دیدار این چنینی را ببینند که زیبنده نیست. این مسئله را قبول دارم که مسئولان فدراسیون و برگزاری مسابقه، باید از قبل این مسائل را پیش‌بینی می‌کردند. همینطور شورای تأمین، مسئولان نیروی انتظامی و هیئت فوتبال استان خوزستان هم باید تدابیر را می‌دیدند. ان‌شاالله پس از برگزاری جلسه گزارش را ارائه می‌دهیم.

دشت جام دوم پرسپولیس در شب زشت فوتبال ایران

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران پرسپولیس تهران محمدرضا داورزنی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران پرسپولیس تهران محمدرضا داورزنی فدراسیون فوتبال ایران پرسپولیس تهران محمدرضا داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که فینال جام حذفی در صورت عدم صعود مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی در کرمان برگزار می‌شود، اما منظور آنها ورزشگاه باهنر کرمان نبوده است.

ایده برگزاری فینال حذفی در کرمان در اوایل سال جاری مطرح شد و قرار بود که ورزشگاه امام علی (ع) این شهر در بازی پایانی حذفی افتتاح شود. حالا اما ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها درباره بهره‌برداری از ورزشگاه تازه‌تأسیس کرمان به سرانجام نرسیده و این ورزشگاه نمی‌تواند فعلا میزبان مسابقات رسمی فوتبال و به خصوص یک بازی به بزرگی فینال حذفی باشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ هم از اینکه ورزشگاه جدید کرمان بعید است به فینال حذفی برسد، مطلع هستند و منظور آنها از برگزاری فینال در کرمان، انجام مسابقه در این استان و یکی از ورزشگاه‌های دیگر بوده است.

در این خصوص شنیده می‌شود که گزینه اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از فینال جام حذفی ورزشگاه تازه‌تأسیس شهر رفسنجان است که بازی‌های مس را پذیرایی می‌کند. این ورزشگاه که گنجایشی نزدیک به 18 هزار نفر دارد، چند ماهی است مورد استفاده قرار گرفته و حالا اگر مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به دیدار پایانی حذفی نرسند، احتمالا میزبان حذفی باشد.

باید منتظر ماند و دید ابتدا روند آماده سازی ورزشگاه کرمان به کجا می‌انجامد و بعد منتظر مشخص شدن فینالیست‌ها ماند تا در صورت عدم صعود یکی از تیم‌های کرمانی به دیدار پایانی احتمالا فینال در رفسنجان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟