Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه جایگاه هواداران تیم داماش پر شده بود و آن‌ها حق داشتند اعتراض کنند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن خلیلی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی فوتبال درباره حاشیه‌های ابتدای بازی اظهار داشت: قسمتی برای هواداران تیم داماش در نظر گرفته شده بود که متأسفانه عدم هماهنگی و عدم کنترل یکان ویژه باعث شده بود تا جایگاه هواداران داماش پُر شده بود و تیم داماش هم به همین دلیل حاضر نشد در زمین حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داماشی‌ها حق هم داشتند که اعتراض کنند و ما هم حق را به آن‌ها می‌دهیم، اما مقصر ما نبودیم. ما به خاطر احترام به هواداران و کسانی که در ورزشگاه بودند چندین بار به زمین آمدیم و گرم کردیم اما به نظرم مسئولان داماش هم دیگر مسئله را لوث کرده بودند. آن‌ها در رختکن می‌گفتند بازی می‌کنیم، اما وقتی به زمین می‌آمدیم می‌گفتند بازی نمی‌کنیم! متأسفانه انقدر پایین رفتیم و بالا آمدیم که خسته شدیم ولی خدا را شکر بچه‌ها مزد زحمت‌های خود را گرفتند و امیدوارم پرچم پرسپولیس همیشه بالا باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم نشان دادیم موفقیت‌ها شانسی نیست و حاصل برنامه‌ریزی است.

پرسپولیسی‌ها کاپ قهرمانی جام حذفی را بالای سر بردند

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال