Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:51:43 GMT

ششمین مرکز نیکوکاری در تربت حیدریه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۷۶۰

ششمین مرکز نیکوکاری در تربت حیدریه افتتاح شد

حسین زاده گفت:ششمین مرکز نیکوکاری در روستای سربالا از توابع بخش رخ شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «ماشاالله حسین زاده» در مراسم افتتاح ششمین مرکز نیکوکاری تربت حیدریه که در روستای سربالا برگزار شد با اشاره به افتتاح ششمین مرکز نیکوکاری کوثردر روستای سربالای بخش رخ گفت: با راه اندازی این مرکز امیدواریم شاهد برکات آن برای خانواده‌های نیکوکار و خیر در این روستا باشیم و نیازمندان هم بتوانند از این بستر به بهترین وجه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رخ هدف کمیته امداد از ایجاد مراکز نیکوکاری را واگذاری امورات مردم به مردم عنوان کرد و افزود: تعداد زیادی از خیرین با این مرکز نیکوکاری در ارتباط هستند که به صورت های مختلف کمک های نقدی و غیر نقدی خود را ارائه می کنند و تا به امروز دو هزار و دویست خانوار در منطقه بخش جلگه رخ تحت پوشش این نهاد مقدس قرار گرفته اند.

 

وی بحث اعتمادسازی در جامعه را مهم دانست و افزود: خیرین در سال گذشته ۸/۹۲۲/۰۰۰/۰۰۰ریال در مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده اند که کمیته امداد از این اعتماد و همراهی مردم قدردانی می کند.

 

حسین زاده افزود:کمک هایی که از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری می شود صرفا برای مددجویان کمیته امداد نیست و تمام نیازمندان منطقه را شامل خواهد شد و با نظر خود خیرین و معتمدین این افرادشناسایی و در اختیار انها قرار می گیرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رخ اظهارداشت:افزایش مراکز نیکوکاری از برنامه های کمیته امداد استان است که با هدف کاهش فقر و رفع نیاز محرومان و هدایت نیازمندان به سمت خودکفایی انجام می شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر دهه کرامت فلسطین ماه رمضان ارتحال امام ره روز جهانی قدس مراسم افتتاحیه تربت حیدریه کمیته امداد امام خمینی ره مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام