Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف از ورود دومین پارت زینک‌های دولتی به تهران خبر داد و گفت:۱۵ کانتینر زینک دولتی آماده توزیع است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

غلامرضا شجاع مدیرعامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از ارسال دومین پارت محموله زینک به تهران خبر داد و گفت: ما در مجموع 10 کانتینر زینک خریداری کرده بودیم که در دو مرحله به تهران رسید، هم‌چنین 10 کانتینر نیز برای شرکت نگار آزمون گستر بود که توسط تعاونی خریدای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درمجموع 15 کانتینر زینک در انتظار قیمت‌گذاری سازمان حمایت و تعزیرات است تا توزیع شود. علاوه بر این پروفورم‌های جدیدی نیز از بهمن ماه پرکرده‌ایم که هنوز در انتظار دریافت ارز هستند.

شجاع با بیان این مطلب که اگر وزارت ارشاد امروز حواله‌ها را صادر کند،‌ ما آماده توزیع زینک‌ها هستیم گفت: در زمان ارسال پروفورم‌ها 7 کارشناس حوزه چاپ و نشر کیفیت زینک خریداری شده را بررسی کردند‌، بنابراین انتقاداتی که گاهی نسبت به کیفیت این زینک‌ها وجود دارد،‌ بی‌پایه و اساس است ما بهترین زینک درجه یک بازار را خریداری کردیم. آن‌هایی که زینک 15 هزار تومانی را به قیمت 40 هزار تومان می‌فروشند،‌ این انتقادات را دامن می‌زنند چرا که با حضور این زینک‌ها در بازار متضرر می‌شوند.

وزیر ارشاد خواستار بازگشت زینک به فهرست کالاهای اساسی شدکمبود زینک لیتوگرافی‌ها و چاپخانه‌ها را در آستانه تعطیلی قرار دادنامه‌نگاری‌های دو وزیر جواب داد‌: «زینک افست» در گروه کالایی یک قرار گرفتاهمال بانک‌ها صدها هزار ورق زینک حرارتی را در خطر نابودی قرار داد

وی افزود: خوشبختانه اکنون بیش از نیاز مطبوعات و ناشران زینک وارد شده و با توزیع این زینک‌ها قیمت زینک به نصف کاهش پیدا می‌کند. امیدواریم این 41 نوع زینک از طریق سامانه به خوبی توضیح شود ارزش این زینک‌ها حدوداً یک میلیون و 700 هزار یورو است‌.

مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان ایران تصریح کرد: علاوه بر اقداماتی که برای خرید زینک با ارز دولتی انجام داده ایم از آنجایی که برخی چاپخانه ها فعالیتی غیر از چاپ کتاب و مطبوعات دارند، ما توانستیم 100 هزار متر مربع زینک نیز با ارز نیمایی برای مصرف اعضای خودمان لیتوگرافان و چاپخانه هایی که لیتوگرافی دارند خریداری کنیم این زینک ها برای مصرف لیتوگرافان و چاپخانه‌هایی که در چاپ غیر از چاپ کتاب و مطبوعات فعال هستند مانند جعبه‌های دارویی و غذایی و ... اختصاص داده خواهد شد و اولویت نیز با اعضای شرکت تعاونی است.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت چاپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت چاپ صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران «پاک» است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۸ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • هوای تهران پاک شد  
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • هوای تهران «پاک» است