Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@16:48:54 GMT

فتاحی: فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نبودند!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۸۳۸

فتاحی: فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نبودند!

سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری با تأخیر فینال جام حذفی مقصر نبوده‌اند.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره حواشی فینال جام حذفی گفت: ابتدا از همه‌ی مردم به خاطر تأخیر در شروع بازی عذرخواهی می‌کنم، ولی فدراسیون و سازمان لیگ مقصر نبودند، چون ما این مسائل و مشکلات را از ساعت دو بعدازظهر اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر اینکه حجم عظیمی از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و قسمتی که برای هواداران داماش بود را پر کردند و ورزشگاه پر شده بود. در این شرایط وقتی تماشاگران داماش آمدند، دیگر جایی برای آنها نبود. حق قانونی آنها بود که در ورزشگاه حاضر باشند و ما تمام تلاش‌مان را کردیم که بازی برگزار شود و خدا را شکر می‌کنیم که بازی به خوبی برگزار شد و اتفاق خاصی نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت اسفبار و عجیب ورزشگاه فولاد / برگزاری بازی با بیش از دو ساعت تاخیر! +عکس

وی در پاسخ به این پرسش که قبول دارند بازی فینال با تأخیر دو ساعته برگزار شد، عنوان کرد: نمی‌توان این موضوع را قبول نداشت. امنیت مسابقه بر عهده یگان ویژه است و باید تلاش می‌کردند که تماشاگران داماش به ورزشگاه بیایند و مردمی هم که در ورزشگاه نشسته بودند، جابه‌جا شوند. انجام این کارها زمان برد. شما از راه دور تصمیم می‌گیرید، شما وظیفه دارید که اخبار درست را بگویید. شما اعلام کردید که فتاحی حالش بد شده است، در صورتی که چنین چیزی نبود. خانواده من نگران شدند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه حکم کمیته اخلاق مبنی بر ممنوع الفعالیت شدنش به او ابلاغ شده است، گفت: حکمی نیامده و چیزی به من ابلاغ نشده است. برای من مهمترین چیز این است که بازی را به نحو احسن برگزار کردیم و مهمترین چیزی که برای من و همکارانم و نیروی انتظامی مهم است این است که مردمی که در ورزشگاه هستند به سلامت به خانه‌های‌شان بروند.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که از برگزاری فینال جام حذفی راضی هستید، گفت: صد درصد راضی نیستم. اگر مشکل نبود بازی با دو ساعت تأخیر برگزار نمی‌شد. تعداد تماشاگران پرسپولیس زیاد بود و جایگاه تماشاگران داماش را پر کرده بودند. باید این جایگاه را در اختیار تماشاگران داماش قرار می‌دادیم و این موضوع زمان برد. شما وقتی با آقای فردوسی‌پور کار می‌کردید به عنوان گزارشگر تمام این مسائل و مشکلات را تجربه کردید.

سعید فتاحی در پایان صحبت‌هایش خطاب به مجری برنامه گفت: شما باید از من بابت خبر کذبی که درباره بد بودن حالم اعلام کردید عذرخواهی کنید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی برنامه فوتبال برتر جام حذفی سازمان لیگ سعید فتاحی فدراسیون فوتبال فوتبال فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

طرفداری | تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تمرین استقلال با اعلام باشگاه استقلال و به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می شود. 

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال