Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@22:08:04 GMT

توتال جای چینی‌ها را در آمریکا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۱۸۷۷

این دو شرکت اعلام کردند توتال ۱۵ میلیون دلار بابت سهام در دارایی‌های تگزاس پرداخت می‌کند و توشیبا نیز به توتال ۸۱۵ میلیون دلار بابت تحویل گرفتن تمامی قراردادهای مربوط به این کسب و کار پرداخت خواهد کرد.

اخبار اقتصادی- این گروه ژاپنی پیش از این اعلام کرده بود فعالیت‌های LNG آمریکایی این شرکت ممکن است حداکثر یک تریلیون ین (۹ میلیارد دلار) ضرر روی دست توشیبا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توشیبا قراردادی دارد که تحت آن باید هزینه ثابت برای فرآوری LNG از فریپورت LNG را به مدت ۲۰ سال پرداخت کند فارغ از اینکه بتواند بعدها خریداری برای این سوخت به نرخ روز پیدا کند.

توتال این قرارداد را در راستای توسعه دارایی‌های LNG خود منعقد کرده است. این شرکت در ماه مه قرارداد ۸.۸ میلیارد دلاری برای خرید دارایی‌های شرکت آنادارکو در آفریقا پیشنهاد کرد که شامل یک پروژه LNG در موزامبیک بود.

این شرکت فرانسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد خرید دارایی‌های LNG توشیبا در راستای استراتژی توتال برای تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ در بازار LNG انجام گرفته است. با این خرید ۲.۲ میلیون تن در سال LNG به کسب و کار آمریکایی توتال افزوده می‌شود.

توشیبا اعلام کرد انتظار دارد این معامله پس از تأیید رگولاتوری، تا اواخر مارس سال مالی جاری تکمیل شود و این شرکت ۹۳ میلیارد ین (۸۵۹ میلیون دلار) ضرر را ثبت کند.

شرکت ENN اکولوژیکال هولدینگز چین سال گذشته توافق کرده بود کسب و کار LNG توشیبا را خریداری کند اما با اشاره به ناکامی در جلب موافقت سهامداران و یک پنل آمریکایی که بر سرمایه‌گذاری‌های خارجی نظارت دارد، این قرارداد را در آوریل لغو کرد.

بر اساس گزارش رویترز، در آن زمان تحلیلگران گفته بودند افت قیمت LNG برای تحویل فوری این قرارداد راغیرجذاب کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا توتال گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که در بحبوحه افزایش تهدیدهای امنیتی از طرف کره شمالی، فرماندهی عملیات سایبری کره جنوبی در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.

۹ پرسنل نظامی کره جنوبی در رزمایش برخطِ «پرچم سایبری» که از ۵ تا ۱۱ ماه مه در ایالت ویرجینیا آمریکا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. این رزمایش برای بهبود مهارت های همکاری چند ملیتی در مقابله با تهدیدات سایبری و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد حملات سایبری دشمن طراحی شده است.

فرماندهی سایبری آمریکا از سال ۲۰۱۱ به منظور بهبود آمادگی واشنگتن، متحدانش و کشورهای شریک برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخط این رزمایش را هر ساله انجام می دهد.

این سومین بار است که کره جنوبی در این رزمایش شرکت می کند و این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به آن ملحق می شود.

در رزمایش امسال درمجموع ۱۸ کشور از جمله کشورهای عضو ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» متشکل متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند شرکت می‌کنند.

کد خبر 6097349

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟