Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حیرانی، یک مدرس مدرسه قرآن همدان با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه کتاب قرآن همدان گفت: نمایشگاه از غرفه‌های متنوعی تشکیل‌ شده که برای سنین مختلف بازتاب خوبی داشته و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در نسل جوان بسیار تأثیرگذار است چراکه قرآن یک کتاب جامع آسمانی است که بر اساس فطرت انسان‌هاست و ارتباط با آن بسیار تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ما مشتاق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح شهر هستیم، مکان برگزاری نمایشگاه از دو جنبه بسیار خوب است اول اینکه نام این مکان تالار قرآن است که به‌منظور فعالیت‌های قرآنی ایجاد شده است و هم اینکه فضای فیزیکی برای ایجاد نمایشگاه بسیار مناسب است.
حیرانی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: هر کجا که ضربه‌ای به جامعه وارد می‌شود از کم‌کاری مسئولان است. بهتر است به‌صورت فصلی نمایشگاه‌هایی با عنوان‌های مختلف قرآنی و هنری برای تمام مخاطبان برگزار شود.
وی اظهار کرد: ایجاد فرهنگ قرآنی در جامعه از خانواده‌ها شروع می‌شود چراکه کودکان از سنین کم با فرهنگ و منش خانواده پرورش می‌یابند و پس‌ از آن از مهدکودک‌ها و مدارس آموزش را شروع می‌کنند بنابراین خانواده در مقام اول و سپس مراکز آموزشی در ایجاد فرهنگ قرآنی باید بیشتر توجه کنند.
حیرانی گفت: کم‌توجهی مدیران آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها به ساعت‌های درسی و آموزش صحیح و کاربردی قرآن و نگاه به درس قرآن به‌عنوان یک درس حاشیه‌ای باعث کمبود ساختارهای قرآنی شده است.
وی تصریح کرد: قرآن کتاب جامعی است که باید بیشتر ترویج پیدا کند تا فساد مدیریتی و مشکلات اقتصادی رفع شود.
وی گفت: نبود آموزش در آشنایی با فضای مجازی باعث اثرهای مخرب و آسیب‌های اجتماعی شده است، دشمنان به دنبال آسیب رساندن به شیعیان و جوانان مسلمان هستند و ‌مقابل ما باید جهاد کنیم و نباید منتظر مدیران و مسئولان باشیم باید با یک انقلاب فکری ایده‌های قرآنی را برای جامعه به‌کارگیریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن تفکر قرآنی جامعه قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد