Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و عبور و مرور در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) به‌صورت سنگین در جریان است.

به گزارش تین نیوز، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده پیست آبعلی با کیلومترها پس‌زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به دلیل عدم گنجایش محور هراز و ورود حجم بالایی از خودروها، ترافیک فوق سنگین در این محور را باعث شده که کندی و مرور را شاهد هستیم، بنابراین توصیه می‌شود هم‌وطنان این محور را برای سفر به شمال کشور انتخاب نکنند.

محبی به نقل از فارس، افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و در برخی نقاط این محور با ترافیک فوق سنگین ترافیکی روبرو هستیم، اما خودروها به‌مرور و به‌کندی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ نداده بیان داشت: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم سنگین است و مأموران پلیس‌راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور حاضر هستند و با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان قبل از آغاز طرح مسافرت مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار داده و پس اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام آغاز سفر کنند تا با ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند، همچنین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: امام رضا ترافیک شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین